3 συνήθειες που ακολουθούν όλοι σχεδόν οι Ιάπωνες και διατηρούνται λεπτοί

Είναι από καιρό γνωστό ότι οι Ιάπωνες είναι από τους πιο υγιείς ανθρώπους στη Γη, με ένα από τα χαμηλότερα ποσοστά παχυσαρκίας μεταξύ των ανεπτυγμένων χωρών (3,6% έναντι 32% στις ΗΠΑ) και με μεγαλύτερη μέση διάρκεια ζωής.

Τι συνήθειες όπως ακολουθούν ;

1. Τρώνε πολλά θαλασσινά και λαχανικά.

Είναι αλήθεια ότι τρώνε κόκκινο κρέας και μερικές φορές είναι τηγανητό. Αλλά το κόκκινο κρέας ή τα πουλερικά δεν φαίνεται να είναι το βασικό βασικό στοιχείο της διατροφής τους, όπως τα θαλασσινά, το ρύζι και τα λαχανικά. Το κρέας φαίνεται να καταναλώνεται σε μικρότερες ποσότητες (συνήθως ως καρύκευμα, όχι το κύριο πιάτο), ή εάν καταναλώνεται σε μεγαλύτερες ποσότητες, δεν είναι καθημερινό φαινόμενο. Σε αυτό βέβαια υπάρχουν και εξαιρέσεις, μιας και  δεν τρώνε όλοι στην Ιαπωνία με τον ίδιο τρόπο.

2. Τρώνε μικρότερες μερίδες.

Αυτό είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Ενώ στα εστιατόρια της Αμερικής  το φαγητό σερβίρεται σε τεράστιες μερίδες σε εστιατόρια γρήγορου φαγητού, σε ιαπωνικά εστιατόρια οι μερίδες είναι… λογικές. Όχι μικρές, αλλά σίγουρα όχι μεγάλες.

3. Περπατούν και ποδηλατούν περισσότερο από εμάς.

Φαίνεται ότι όλοι χρησιμοποιούν καθημερινά τους σταθμούς του μετρό και τους περιπάτους. Τα παιδιά τους περπατούν για το σχολείο και πολλοί άνθρωποι οδηγούν ποδήλατα παντού. Συνήθως, όχι το είδος που οδηγείτε για άσκηση ή προπόνηση για αγώνες, αλλά με απλά ποδήλατα γυρνάνε παντού κάθε μέρα.

 

Μικρά tips για να αλλάξετε συνήθειες

Οι απλές αλλαγές στις καθημερινές διατροφικές συνήθειες μπορούν να βοηθήσουν σε μία βελτιωμένη υγεία ή για απώλεια βάρους. Οποιοσδήποτε μπορεί να κάνει αλλαγές στα πρότυπα διατροφής ή το περιβάλλον του, να απολαύσει το φαγητό και να μάθει να τρώει μόνο μέχρι να γεμίσει το 80 τοις εκατό. Ξεκινήστε με αυτές τις εύκολες συμβουλές.

  • Τρώτε πιο αργά.  Η ταχύτερη κατανάλωση οδηγεί σε μεγαλύτερη κατανάλωση. Επιβραδύνετε για να επιτρέψετε στο σώμα σας να ανταποκριθεί σε συνθήματα, τα οποία μας λένε ότι δεν είμαστε πλέον πεινασμένοι.
  • Εστίαση στα τρόφιμα.  Απενεργοποιήστε την τηλεόραση και τον υπολογιστή. Αν πρόκειται να φάτε, απλά φάτε. Θα τρώτε πιο αργά, θα καταναλώνετε λιγότερα και θα απολαύσετε περισσότερο το φαγητό.
  • Χρησιμοποιήστε μικρά δοχεία Επιλέξτε να φάτε σε μικρότερα πιάτα και χρησιμοποιήστε ψηλά, στενά ποτήρια. Είναι πιθανό να τρώτε πολύ λιγότερο χωρίς καν να το σκεφτείτε.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο

Καμία δημοσίευση για προβολή