6 πλεονεκτήματα για τα αυγά που δεν γνωρίζατε

Τα αυγά διεκδικούν επάξια τον τίτλο των “superfoods”.

Τόσο το ασπράδι όσο και ο κρόκος ενός αυγού είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, συμπεριλαμβανομένων πρωτεϊνών, βιταμινών και μετάλλων. Ο κρόκος περιέχει επίσης χοληστερόλη, λιποδιαλυτές βιταμίνες (όπως βιταμίνες D και E) και απαραίτητα λιπαρά οξέα. Τα αυγά είναι επίσης ένα σημαντικό και χρήσιμο συστατικό για το μαγείρεμα.

Δείτε μερικά βασικά πλεονεκτήματα των αυγών για την υγεία του οργανισμού: Περισσότερα στο Healthmag.gr

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο

Καμία δημοσίευση για προβολή