8 προτάσεις για να ηρεμήσετε όταν νιώθετε υπερβολικό στρες

Εάν ξαφνικά βρεθείτε σε απόλυτο άγχος  και χρειάζεστε γρήγορους τρόπους για να μπορέσετε να ηρεμήσετε, μην ανησυχείτε. Υπάρχουν μερικά γρήγορα και εύκολα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να το αντιμετωπίσετε.

Το άγχος έρχεται σε πολλές μορφές. Μπορεί να δημιουργηθεί σταδιακά με την πάροδο του χρόνου ή να συμβεί σε μια στιγμή και στη συνέχεια να εξαφανιστεί.

Δείτε εννέα εύκολες στρατηγικές για το πώς μπορείτε άμεσα να ηρεμήσετε όταν βρίσκεστε σε αγχωτική κατάσταση:

1.Κάντε μια σύντομη βόλτα

Η άσκηση μπορεί να είναι μια εξαιρετική ανακούφιση από το άγχος, επειδή απελευθερώνει ενδορφίνες. Το  περπάτημα με έναν καλό φίλο μπορεί να είναι ένας καλός τρόπος για να βρείτε φιλική υποστήριξη και το περπάτημα μόνοι σας μπορεί να σας προσφέρει λίγο χρόνο να σκεφτείτε, και να επιστρέψετε στην κατάσταση με ανανεωμένη αισιοδοξία. Μπορείτε επίσης να ακούσετε μουσική που ηρεμεί ή σας ενεργοποιεί.

2. Πάρτε βαθιές αναπνοές

Εάν δεν μπορείτε να φύγετε από εκεί που βρίσκετε όταν νιώσετε έτσι, κάντε ασκήσεις αναπνοής. Η λήψη περισσότερου οξυγόνου στο σώμα σας και η απελευθέρωση της σωματικής έντασης είναι δύο τρόποι που οι ασκήσεις αναπνοής μπορούν να σας ωφελήσουν.

3.«Οπτικοποιήστε» την ηρεμία

Αποκαταστήστε την χαλάρωση και την ήρεμη ψυχική σας κατάσταση φέροντας στο μυαλό σας εικόνες που σας προκαλούν ευφορία και ηρεμία. Με την εξάσκηση, μπορείτε εύκολα να αποκτήσετε πρόσβαση στο «χαρούμενο μέρος» σας και να αισθανθείτε γρήγορα πιο ήρεμοι όταν έχετε άγχος.

4. Ξαναδείτε την κατάστασή σας

Μερικές φορές εντείνεται το άγχος, από τον τρόπο που βλέπετε μία κατάσταση. Αν μπορέσετε να δείτε την κατάσταση με διαφορετικό τρόπο, είναι πιθανό να μπορέσετε να την τοποθετήσετε σε μια διαφορετική προοπτική – που να προκαλεί λιγότερο άγχος.

5. Χαλαρώστε τους μυς σας

Χαραρώστε το σώμα σας  για  να απελευθερώσετε πλήρως όλη την ένταση που αισθάνεστε σε λίγα δευτερόλεπτα. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να αισθανθείτε πιο ήρεμοι και καλύτερα να χειριστείτε τις καλύτερα τις καταστάσεις.

6. Κάντε αρωματοθεραπεία

Η αρωματοθεραπεία είναι ένα άλλο εύκολο εργαλείο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε γρήγορα. Μια ανασκόπηση του 2020 στη Διεθνή Εφημερίδα των Καρδιαγγειακών Επιστημών που εξέτασε πέντε διαφορετικές μελέτες διαπίστωσε ότι η χρήση αρωματοθεραπείας, συγκεκριμένα η λεβάντα, συσχετίστηκε με μειωμένο άγχος, κατάθλιψη, άγχος και κόπωση σε ασθενείς με καρδιαγγειακές παθήσεις.

7. Πιείτε νερό

Εκτός από τη δίψα, η αφυδάτωση μπορεί επίσης να σας κάνει να αισθάνεστε κουρασμένοι και να έχετε ζαλάδα. Πιείτε ένα ποτήρι νερό ή ακόμα καλύτερα, φτιάξτε ένα φλυτζάνι τσάι.

8. Μασήστε τσίχλα

Έχετε κάποια τσίχλα κοντά;  Έρευνα δείχνει ότι η τσίχλα μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του στρες.  Εάν δεν έχετε δοκιμάσει τσίχλες σε αγχωτικές καταστάσεις, δοκιμάστε το την επόμενη φορά που θα νιώσετε υπερβολικό άγχος.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο

Καμία δημοσίευση για προβολή