Άδωνις Γεωργιάδης: Άνοιξε ο δρόμος για τις κατεδαφίσεις στο αεροδρόμιο του Ελληνικού

Κατατέθηκε η ρύθμιση προκειμένου να ανοίξει ο δρόμος για τις προκαταρκτικές εργασίες εντός της έκτασης του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού από την Lamda Development.

Οι εν λόγω εργασίες θα διενεργηθούν πριν από τη μεταβίβαση των μετοχών της Ελληνικό Α.Ε. στην Lamda Development, ενώ οι δαπάνες για την κατεδάφιση αρκετών κτηρίων διενεργούνται «από και με δαπάνη» της Lamda, ενώ για άλλα κτήρια το κόστος θα βαρύνει την Ελληνικό Α.Ε.

Με τη ρύθμιση και των τελευταίων εκκρεμοτήτων θα αρχίσουν τα έργα στο Ελληνικό, σύμφωνα με τον υπουργό Ανάπτυξης Άδωνι Γεωργιάδη, που αναφέρθηκε στην ολοκλήρωση της διαδικασίας για το Καζίνο.

«Είμαστε στην τελική ευθεία, όλα έχουν μπει πια σε μια σειρά», δήλωσε χαρακτηριστικά μιλώντας στο  «Πρακτορείο 104,9 FM», επισημαίνοντας ότι «στο νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών συμπεριλαμβάνονται οι ρυθμίσεις για την άμεση έναρξη των εργασιών στο έργο του Ελληνικού, μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία για το Καζίνο».

Πρόσθεσε δε πως αναλαμβάνει ο ίδιος «εντός του υπουργείου Ανάπτυξης κάποιες επιπλέον αρμοδιότητες, για να τρέξουμε τα θέματα των αυθαιρέτων κτισμάτων που πρέπει να γκρεμίσουμε, αλλά και τη μεταφορά της βάσης των ειδικών δυνάμεων του Λιμενικού στην περιοχή του Σκαραμαγκά, που είναι οι τελευταίες εκκρεμότητες και μετά μπαίνουν οι μπουλντόζες».

Σε ό,τι αφορά το ενδεχόμενο η Hard Rock International να προσφύγει κατά της απόφασης της Ελληνικής Επιτροπής Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων σχετικά με τον διαγωνισμό για το Καζίνο του Ελληνικού ο υπουργός δήλωσε: «Μέχρι τις 31 Ιανουαρίου μπορεί η εταιρεία να καταθέσει προσφυγή. Λογικά θα την καταθέσει, είναι κάτι που αναμένουμε να συμβεί, αλλά δε με ανησυχεί. Οι αποφάσεις των επιτροπών είναι ομόφωνες και κατά τη γνώμη μου νομικά απολύτως στέρεες, δεν έχει αδικηθεί κάποιος για να δικαιωθεί μετά σε μια προσφυγή. Έχει γίνει μια σωστή αξιολόγηση ενός φακέλου. Καταλαβαίνω ότι μία εταιρεία όταν χάνει έναν διαγωνισμό δεν είναι ευχαριστημένη, όμως σε έναν διαγωνισμό κάποιος χάνει- κάποιος κερδίζει».

Τέλος σχετικά με την έναρξη των εργασιών για την κατασκευή νέου διεθνούς αεροδρομίου στο Καστέλι Ηρακλείου Κρήτης ο υπουργός Ανάπτυξης επεσήμανε την ανάγκη «να ξεκινήσει από τώρα η δημόσια συζήτηση για το τι θα κάνουμε μετά τον χώρο του νυν αεροδρομίου Ηρακλείου, να μην περάσει η Κρήτη αυτό που πέρασε η Αθήνα, όπου χρειάστηκαν 20 χρόνια μετά το κλείσιμο του αεροδρομίου στο Ελληνικό για να ξεκινήσει».

Περισσότερα νέα, ρεπορτάζ και αναλύσεις: ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Καμία δημοσίευση για προβολή