Από γκάφα σε γκάφα ο ΣΥΡΙΖΑ: Μετά την Παπαδημούπολη το αυτογκόλ με το σποτάκι – Ο Τσίπρας χάνει την επιρροή του στο κόμμα…

Ούτε αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν ευχάριστο για τον Αλέξη Τσίπρα. Είχε προσπαθήσει καλώντας σε σύσκεψη τους ευρωβουλευτές να βάλει μια τελεία στο σίριαλ της Παπαδημούπολης που κάνει μεγάλη ζημιά στον ΣΥΡΙΖΑ. Και εκεί που δόθηκε η εικόνα ότι το θέμα έληξε, βγήκε ο Στέλιος Κούλογλου και έριξε πάλι λάδι στη φωτιά:

  • Εξέφρασε ξανά τη διαφωνία του με τις επιλογές του Δημ. Παπαδημούλη,
  • δήλωσε ότι έμεινε μόνος του στην ευρω-ομάδα στο θέμα αυτό,
  • είπε ότι παρά λίγο θα έφευγε, παρόλο που δεν έχει πολιτική διαφωνία με τον Αλ. Τσίπρα, γενικώς έδωσε συνέχεια.

Ηταν μια έμπρακτη αθέτηση των οδηγιών του Αλέξη Τσίπρα ο οποίος είχε ζητήσει ευθέως από τους ευρωβουλευτές να σταματήσουν να μιλούν δημόσια για το συγκεκριμένο θέμα. Και μάλιστα τον αγνόησε ο Στ. Κούλογλου με τον οποίο τους συνδέει στενή προσωπική σχέση. Αν λάβει κανείς υπόψιν και ότι δεν πήγε στη σύσκεψη ο Αλέξης Γεωργούλης, ο οποίος συνδέθηκε με skype, εύλογα συμπεραίνει κανείς ότι ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ έχει χάσει μέρος της επιρροής του στο εσωκομματικό πεδίο και ο καθένας κάνει ό,τι νομίζει.

Και ενώ το “Πρώτο Θέμα” είχε για μια ακόμη Κυριακή Παπαδημούπολη στην πρώτη σελίδα, το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ με το οποίο διασύρονται οι δημοσιογράφοι προκάλεσε αντιδράσεις ακόμη και στο εσωτερικό της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Ο γραμματέας της ΚΕ Πάνος Σκουρλέτης προσπάθησε να εξηγήσει ότι πρόθεση δεν ήταν η σύγκρουση με τον δημοσιογραφικό κλάδο ενώ η Ολγα Γεροβασίλη πήρε σαφείς αποστάσεις. Ενθουσιάστηκε, όμως, ο Παύλος Πολάκης κι αυτό είναι πολύ ενδεικτικό της τάσης που έχει πάρει το πάνω χέρι στην Κουμουδούρου σε ό,τι αφορά στη διαμόρφωση στρατηγικής.

Δημοσκόπηση στην Athens Voice που δείχνει ότι οι περισσότεροι συμφωνούν με το περιεχόμενο του σποτ έγινε επιχείρημα στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ για να υποστηρίξουν ότι δεν έκαναν λάθος παρά τις αντιδράσεις της ΕΣΗΕΑ και σύσσωμου του δημοσιογραφικού κόσμου. Και οι ίδιοι ξέρουν όμως ότι το μόνο που κατάφεραν ήταν να ακυρώσουν την προσπάθειά τους να αναδείξουν την υπόθεση της κρατικής διαφήμισης στα ΜΜΕ τον καιρό της καραντίνας. Εκεί που είχε αρχίσει να πιέζεται ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στ. Πέτσας και ενώ είχε μπει γερά στο αντιπολιτευτικό παιχνίδι το ΚΙΝΑΛ, πέτυχαν να αυτοϋπονομευθούν.

Ακόμη και δημοσιογράφοι που κάνουν σφοδρή κριτική στην κυβέρνηση, όπως η Ελενα Ακρίτα, ενοχλήθηκαν με το σποτ. Η “λίστα Πέτσα” βγήκε από την ατζέντα της πολιτικής αντιπαράθεσης και ο ΣΥΡΙΖΑ αντί για εγκαλών σε σχέση με τα ΜΜΕ έγινε εγκαλούμενος.

Το συμπέρασμα είναι ότι στην Κουμουνδούρου έχουν τέτοιο δημοσκοπικό άγχος που πάνω στην πρεμούρα να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους προκαλούν ατυχήματα στον εαυτό τους. Οι προσωπικές ατζέντες τείνουν να κυριαρχήσουν και αυτό δυσκολεύει ακόμη περισσότερο την ηγεσία που αναζητώντας μια γρήγορη λύση πολλαπλασιάσει γρήγορα τα προβλήματα.

Καμία δημοσίευση για προβολή