Beat: Η ενθάρρυνση της καινοτομίας στην Ελλάδα απαιτεί αλλαγές

Η πλατφόρμα του μέλλοντος θα είναι ένας συνδυασμός ειδικά διαμορφωμένων για τις ανάγκες του κάθε επιβάτηεπιλογών μετακίνησης, μέσα από το ride-hailing, το car-sharing, τα e-bikes ή τα e-scooters, επισήμανε ο CEO της FREE NOW Marc Berg κατά τη διάρκεια διαδικτυακής ημερίδας για τις ψηφιακές μετακινήσεις. «Η δική μας αποστολή είναι να βοηθήσουμε τους πολίτες να κάνουν “έξυπνες” επιλογές μετακίνησης και περιλαμβάνει όλους τους παίκτες της αγοράς από τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς μέχρι τους μεγάλους παρόχους υπηρεσιών μετακίνησης. Σε ορισμένες ευρωπαϊκές πόλεις έχουμε ήδη ενσωματώσει πολλαπλές επιλογές στην πλατφόρμα μας μέσα από συνεργασίες, όπως με τη VOI (e-scooters), τη BOND (e-bikes), τη Miles (car sharing) ή την EMMY (mopeds)».

Για να συμβεί αυτό στην Ελλάδα πάντως έχουμε αρκετό δρόμο ακόμα, με τον επικεφαλής της μεγαλύτερης ψηφιακής εφαρμογής μετακινήσεων στην Ευρώπη να τονίζει πως το Υπουργείο Μεταφορών πρέπει να προχωρήσει σε περισσότερο τολμηρές κινήσεις. Όπως τόνισε, η προοπτική του Mobility as a Service στην Ελλάδα, δεν είναι πολύ μακριά, ωστόσο το θεσμικό πλαίσιο χρειάζεται εκσυγχρονισμό για να μπορεί η Beat να φέρει την τεχνολογία της FREE NOW στην Ελλάδα και να προσφέρει δυνατότητες στους πολίτες, όπως αυτές που απολαμβάνουν οι χρήστες των εφαρμογών του ομίλου στη Γαλλία, τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο ή την Πορτογαλία.

Βασίλης Ντάνιας: Η Πολιτεία να προχωρήσει με πιο τολμηρά βήματα

Σύμφωνα με το General Manager της Beat για την ελληνική αγορά, κ. Βασίλη Ντάνια, η Αθήνα είναι μία επιβαρυμένη περιβαλλοντικά πόλη, γεγονός που επιδεινώνει τις επιπτώσεις και της πανδημία, καθώς σύμφωνα με μελέτες, η θνησιμότητα από τον COVID-19 συνδέεται με τη μόλυνση της ατμόσφαιρας. Ο κ. Ντάνιας ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες η Beat θα αναλάβει πρωτοβουλίες και θα παράσχει οικονομικά κίνητρα για όλους τους παλιούς και νέους συνεργάτες της οδηγούς, ώστε να αντικαταστήσουν τα συμβατικά τους οχήματα με ηλεκτρικά μέχρι το τέλος του 2021. Ωστόσο, επισήμανε ότι για την επιτυχή μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση, χρειάζεται και η Πολιτεία να προχωρήσει σε βελτιώσεις του ρυθμιστικού πλαισίου, με μέτρα όπως η διεύρυνση των δυνατοτήτων leasing και η ειδική σήμανση των ηλεκτρικών οχημάτων.

Επιπλέον, ο κ. Ντάνιας πρότεινε τη θεσμοθέτηση ενόςMobility Allowance, δηλαδή της παροχής ενός οικονομικού κινήτρου από τις επιχειρήσεις προς τους εργαζομένους, ώστε να μην παίρνουν καθημερινά το αυτοκίνητο τους από και προς την δουλειά, αλλά να επιλέγουν οι ίδιοι έναν τρόπο μετακίνησης, με στόχο τη μικρότερη περιβαλλοντική επιβάρυνση και τη μεγαλύτερη ευελιξία. «Το μέτρο εφαρμόζεται ήδη σε Γαλλία, Βέλγιο, Ολλανδία και Γερμανία σταδιακά. Το όφελος είναι πολλαπλό για όλους. Λιγότεροι ρύποι, λιγότερη κίνηση, και σημαντική στήριξη της αγοράς των μετακινήσεων» τόνισε.

H Beat αποτελεί την πλέον επιτυχημένη ελληνική startup και από το 2017 είναι μέλος του FREE NOW Group, της μεγαλύτερης ψηφιακής πλατφόρμας μετακινήσεων στην Ευρώπη, με συνολική παρουσία σε 18 χώρες και 150 πόλεις. Στην Ελλάδα η εφαρμογή έχει 1,6 εκατ. χρήστες και 8,000 συνεργαζόμενους οδηγούς, ενώ το τεχνολογικό hub της Αθήνας, στεγάζει 300 Έλληνες μηχανικούς και όπως δήλωσε ο επικεφαλής της FREE NOW M.Berg πρόκειται να ενισχυθεί περαιτέρω.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο

Καμία δημοσίευση για προβολή