Διπλή διάκριση «Silver» απέσπασε η ενημερωτική εκστρατεία της ΑstraZeneca «Γεμίζουμε φύλλα ζωής…πολεμάμε τον καρκίνο του Πνεύμονα» στα Patient Partnerships Awards 2020

Διπλή διάκριση «Silver» απέσπασε στη διοργάνωση Patient Partnerships Awards 2020, η εκστρατεία ενημέρωσης «Γεμίζουμε φύλλα ζωής…πολεμάμε τον καρκίνο του Πνεύμονα» που υλοποίησε η AstraZeneca, υπό την αιγίδα της Ελληνικής Εταιρείας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδας (Ε.Ο.Π.Ε.) και της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καρκίνου (ΕΛΛ.Ο.Κ).

Συγκεκριμένα, η εκστρατεία διακρίθηκε σε δύο διαφορετικές θεματικές κατηγορίες:

Κατηγορία 1: Prevention and Disease Awareness Campaigns Award in – Υποκατηγορία: Kαρκίνος

Κατηγορία 3: Changing Culture in Healthcare – Υποκατηγορία: Best Partnership Initiative for Patients

Αναφερόμενος στις δύο διακρίσεις που απέσπασε η ενημερωτική εκστρατεία «Γεμίζουμε φύλλα ζωής… πολεμάμε τον καρκίνο του Πνεύμονα!» ο κύριος Χρήστος Αντωνόπουλος MD, PhD, MBA, Διευθυντής του τμήματος Ογκολογίας της AstraZeneca Ελλάδος, τόνισε «Ευχαριστούμε την επιτροπή για την αναγνώριση της προσπάθειας μας καθώς και τα ΔΣ των ΕΟΠΕ και ΕΛΛ.Ο.Κ για τη συμμετοχή τους και τη στήριξη της εκστρατείας. Νιώθουμε ιδιαίτερη ικανοποίηση καθώς η εκστρατεία πέτυχε το στόχο της: την  ευαισθητοποίηση και ενημέρωση του κοινού για την έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του Πνεύμονα, που εξακολουθεί να είναι μία από τις πιο σοβαρές μορφές καρκίνου αλλά και για την πρόοδο στην αντιμετώπισή του και τις ιατρικές εξελίξεις στις εξατομικευμένες θεραπείες. Στην AstraZeneca προτεραιότητα μας θα εξακολουθήσει να είναι η απρόσκοπτη πρόσβαση των ασθενών σε καινοτόμες θεραπείες. Τολμηρή μας φιλοδοξία είναι να αλλάξουμε τις ζωές των ασθενών, εξαλείφοντας τον καρκίνο ως αιτία θανάτου. Με μακρόχρονη παράδοση στην ογκολογία, προσφέρουμε ένα ταχέως αναπτυσσόμενο χαρτοφυλάκιο νέων φαρμάκων και θεραπειών. Ευχαριστούμε όλους, όσοι συμμετείχαν, στην εκστρατεία στέλνοντας όλοι μαζί ένα δυνατό μήνυμα αισιοδοξίας στους ασθενείς με καρκίνο του πνεύμονα».

Aπό αριστερά: η κυρία Χριστίνα Γιόγιακα Corporate Communications Manager AstraZeneca Ελλάδος, η κυρία Καίτη Αποστολίδου Πρόεδρος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καρκίνου (ΕΛΛ.Ο.Κ.) και ο κύριος Χρήστος Αντωνόπουλος MD, PhD, MBA, Διευθυντής του τμήματος Ογκολογίας της AstraZeneca Ελλάδος.

Η κυρία Καίτη Αποστολίδου, Πρόεδρος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καρκίνου (ΕΛΛ.Ο.Κ.) επισήμανε «Οι διακρίσεις που απέσπασε η συγκεκριμένη εκστρατεία αναδεικνύουν την ανάγκη για συνεχή ενημέρωση του ασθενή αλλά και του ευρύτερου κοινού. Πεποίθηση μας είναι ότι η γνώση αποτελεί δύναμη και συμβάλλει ώστε ο ασθενής να έχει καλύτερα αποτελέσματα θεραπείας. Ειδικότερα, για τον καρκίνο του πνεύμονα που είναι η συχνότερη μορφή καρκίνου στη χώρα μας και με την μεγαλύτερη θνησιμότητα. Πιστοί στο όραμα μας θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε αντίστοιχες δράσεις και πρωτοβουλίες που συμβάλλουν στην ενημέρωση των ασθενών και την ευαισθητοποίηση του κοινού για την πρόληψη αλλά και την αντιμετώπιση του καρκίνου».

H ομάδα της AstraZeneca που κέρδισε τις διακρίσεις. Διακρίνονται από αριστερά: Ο κύριος Γιάννης Σαρρής Franchise Lead IO & Hema , η κυρία Χριστίνα Γιόγιακα Corporate Communications Manager, ο κύριος Χρήστος Αντωνόπουλος Διευθυντής του τμήματος Ογκολογίας , ο κύριος Αλβέρτος Σομαράκης Medical Manager, η κυρία Γιώτα Κοτσεκίδου External Affairs Director, ο κύριος Ηλίας Πυρνοκόκης Market Access Manager, ο κύριος Γιάννης Σαμαράς Brand Manager, η κυρία Μελίνα Ασούτη Franchise Lead TDR

Ο κύριος Ιωάννης Μπουκοβίνας, Πρόεδρος της Εταιρείας Παθολόγων Ογκολόγων Ελλάδας (Ε.Ο.Π.Ε) τόνισε «Ο καρκίνος του πνεύμονα δεν είναι μία ενιαία ασθένεια, αλλά έχει πολλές μορφές. Η πρόοδος στην αντιμετώπιση των συχνότερων από αυτές είναι ιδιαίτερα σημαντική και ενθαρρυντική τα τελευταία χρόνια καθώς έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση δεικτών όπως η επιβίωση, οι ανταποκρίσεις ή το διάστημα χωρίς πρόοδο της νόσου. Στηρίξαμε με τη συμμετοχή μας τη συγκεκριμένη εκστρατεία καθώς πιστεύουμε ότι η ενημέρωση αποτελεί σημαντικό εφόδιο για τον ίδιο τον ασθενή τόσο για την πρόληψη όσο και για  αντιμετώπιση της νόσου, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής του».

Η εκστρατεία «Γεμίζουμε φύλλα ζωής…πολεμάμε τον καρκίνο του Πνεύμονα», πραγματοποιήθηκε το διάστημα Ιούλιος – Νοέμβριος 2019, με στόχο την ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση του κοινού αναφορικά με τον καρκίνο του πνεύμονα, τη φύση της νόσου και τις εξελίξεις στην αντιμετώπισή του. Το «Δέντρο της Ζωής» που συμβολίζει τον Πνεύμονα, αλλά και τον «Πνεύμονα της πόλης» φιλοξένησε 2.000 ευχές αισιοδοξίας και εμψύχωσης των ασθενών και των οικείων τους, ενώ φυτεύτηκαν 2.000 δέντρα, στην Πεντέλη, στο πλαίσιο μεγάλης δράσης αναδάσωσης.

Τα βραβεία Patient Partnerships Awards διοργανώθηκαν για 1η φορά στην Ελλάδα από την Boussias Communications και το Health Daily υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος (ΣΦΕΕ), της Πανελλήνιας Ένωσης Φαρμακοβιομηχανίας (ΠΕΦ) και του Συλλόγου Αντιπροσώπων Φαρμακευτικών Ειδών & Ειδικοτήτων (ΣΑΦΕΕ).