Εγκαινιάζουν και ξαναεγκαινιάζουν το μετρό της Θεσσαλονίκης που θα λειτουργήσει το 2020…

Δεύτερη φορά που η κυβέρνηση εγκαινιάζει το υπό κατασκευή μετρό Θεσσαλονίκης. Τον περασμένο Δεκέμβριο ο πρωθυπουργός είχε επικριθεί γιατί εγκαινίασε μόνο μουσαμάδες.

Μπορεί το μετρό της Θεσσαλονίκης να καθυστερεί, ο νέος συρμός όμως έφθασε και η Κατερίνα Νοτοπούλου, υποψήφια δήμαρχος Θεσσαλονίκης, μαζί με τον Χρήστο Σπίρτζη, ήταν εκεί. Φόρεσαν τα κράνη τους και γιόρτασαν την άφιξη του συρμού, έστω κι αν το μετρό δεν λειτουργεί, ούτε προβλέπεται να λειτουργήσει για αρκετό ακόμα καιρό.

Τα τέσσερα βαγόνια, συνολικού μήκους άνω των 51 μέτρων (περίπου 13 μέτρων έκαστο), βρίσκονται στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας στη Θεσσαλονίκη. Ακολούθησε η τοποθέτησή τους με γερανό πάνω στις ράγες, η συναρμολόγησή τους και τα «αποκαλυπτήρια».

Με τη φράση, “η Θεσσαλονίκη σήμερα αλλάζει σελίδα”, ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος, στις δηλώσεις του επισήμανε ότι “μετά από χρόνια εκτροχιασμού, σήμερα το μετρό εντροχιάστηκε. Ο πρώτος συρμός έφτασε στη Θεσσαλονίκη και μπήκε στις ράγες. Είναι μια μεγάλη δικαίωση για όλους εμάς που δουλέψαμε σκληρά τα τελευταία 3,5 χρόνια και που πιστέψαμε ότι η Θεσσαλονίκη αξίζει καλύτερα”.

Χαρακτηρίζοντας “ιστορική” τη σημερινή ημέρα, ο κ. Μυλόπουλος επισήμανε: “έχουμε ολοκληρώσει το κατασκευαστικό αντικείμενο του έργου του μετρό της Θεσσαλονίκης, έχουν ολοκληρωθεί οι υπόγειες σήραγγες σε όλο το μήκος και των δύο γραμμών, της πόλης και της Καλαμαριάς, έχει ολοκληρωθεί το κατασκευαστικό έργο των υπόγειων σταθμών και ήδη έχει παραδοθεί ο πρώτος στο συντριβάνι, την άλλη εβδομάδα παραδίδεται ο δεύτερος του Ευκλείδη και αμέσως μετά ο τρίτος που θα είναι του Παπάφη”.

Στο πλαίσιο αυτό, ο ίδιος πρόσθεσε πως “πλέον εισερχόμαστε στην εποχή της οργάνωσης της λειτουργίας του μετρό Θεσσαλονίκης, με την έναρξη των δοκιμών μέσα στο αμαξοστάσιο της Πυλαιάς. Στη συνέχεια θα ακολουθήσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια κατά μήκος της γραμμής και θα λειτουργήσει έτσι το έργο της βασικής γραμμής, εντός των χρονοδιαγραμμάτων που θέσαμε από την αρχή, δηλαδή τέλους του 2020. Εντός του 2021 θα τεθεί σε λειτουργία και το έργο της επέκτασης του μετρό στην Καλαμαριά”.

Από το newsroom του economico.gr

Περισσότερα νέα, ρεπορτάζ και αναλύσεις:ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

 

Καμία δημοσίευση για προβολή