Εντυπωσιακή η συμμετοχή στο e-learning: Μαθητές, σπουδαστές, φοιτητές και εκπαιδευτικοί αγκάλιασαν τα νέα ψηφιακά εργαλεία

Τα έως σήμερα στοιχεία για τη συμμετοχή στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση καταδεικνύουν ότι μαθητές, σπουδαστές, φοιτητές και εκπαιδευτικοί αγκάλιασαν τα νέα ψηφιακά εργαλεία που επιτρέπουν τη συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, ενώ συνάμα αποδεικνύουν τις μεγάλες δυνατότητες της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Στα σχολεία, στη σύγχρονη εκπαίδευση καταγράφηκαν τα εξής στοιχεία:

  • 884.981 συμμετοχές μαθητών αθροιστικά σε ψηφιακές τάξεις (Webex),
  • 219 συμμετοχές μαθητών σε ψηφιακές τάξεις καθημερινά με 66% αύξηση συμμετοχών μαθητών κάθε μέρα
  • 701 εκπαιδευτικοί έχουν δημιουργήσει την προσωπική ψηφιακή τους τάξη
  • 974 ψηφιακές τάξεις έχουν δημιουργηθεί αθροιστικά
  • 366.124 λεπτά μαθημάτων σύγχρονης τηλεκπαίδευσης

Στα σχολεία, στην ασύγχρονη εκπαίδευση παρατηρείται εντυπωσιακή αύξηση τις τελευταίες δύο εβδομάδες

  • Συμμετοχή μαθητών στις πλατφόρμες e-class: 435.468 / e-me: 260.733, αύξηση 2064% και 4612% αντίστοιχα
  • Συμμετοχή εκπαιδευτικών στις πλατφόρμες e-class: 93.113 / e-me: 67.631, αύξηση 466% και 508% αντίστοιχα
  • Συνολικά περισσότεροι από 913.000 μαθητές και 166.000 εκπαιδευτικοί έχουν εγγραφεί στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.

Στα δημόσια ΙΕΚ:

  • 84% των μαθημάτων που διενεργούνταν διά ζώσης είναι ήδη ενταγμένα στην ασύγχρονη τηλεκπαίδευση
  • Το 86% των εκπαιδευτών έχουν κωδικούς πρόσβασης σε ασύγχρονη εκπαίδευση
  • Το 89% των καταρτιζόμενων έχουν κωδικούς πρόσβασης στην ασύγχρονη εκπαίδευση.

Στα Πανεπιστήμια:

  • 96,35% των προπτυχιακών μαθημάτων παραδίδονται μέσω σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, που σε ορισμένα ΑΕΙ αγγίζει το 99,7%
  • Το υπόλοιπο 3,65% αφορά μαθήματα αμιγώς εργαστηριακού ή κλινικού χαρακτήρα

Καμία δημοσίευση για προβολή