«Για μια φορά, ‘Don’t Do It’ (…). Μην παριστάνεις ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στην Αμερική»: αυτό το μήνυμα απευθύνει η κατασκευάστρια αθλητικών ειδών Nike με διαφημιστικό σποτ που κοινοποίησε στον λογαριασμό της στο Twitter, αντιστρέφοντας τη φράση-σήμα κατατεθέν της, «Just Do It».
Την Παρασκευή το απόγευμα, η εταιρεία δημοσίευσε στους λογαριασμούς της στα κοινωνικά δίκτυα βίντεο, σκοπός του οποίου είναι η ευαισθητοποίηση του κόσμου για τα περιστατικά ρατσιστικής βίας, με αφορμή τον θάνατο του Τζορτζ Φλόιντ, 46χρονου Αφροαμερικανού, κατά τη διάρκεια βίαιης προσαγωγής του από λευκούς αστυνομικούς, γεγονός που πυροδότησε κύμα διαδηλώσεων και ταραχών στις ΗΠΑ.
Together is how we move forward.
Together is how we make change. https://t.co/U1nmvMhxB2— adidas (at 🏡) (@adidas) May 30, 2020