Η κρίση του κοροναϊού άλλαξε και τις διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών

Δέσμευση σούπερ μάρκετ για συγκράτηση των αυξήσεων σε 50 προϊόντα

Η κρίση του κοροναϊού αλλάζει και τις διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Έρευνάς Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ).

Σημειώνεται ότι η έρευνα πραγματοποιήθηκε με δείγμα 1.050 ατόμων την περίοδο 25 έως 27 Μαρτίου 2020 με θέμα τις καταναλωτικές συνήθειες των καταναλωτών λόγω της εμφάνισης του ιού VODID-19 στην Ελλάδα.

Αναλυτικότερα,….

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ

Καμία δημοσίευση για προβολή