Η Meta παρουσίασε χθες τα ακουστικά Quest 3 για $499, λίγες ημέρες πριν από την Apple

Η Meta (META) παρουσίασε την Πέμπτη το τελευταίο της VR/AR headset, το Meta Quest 3. Διαθέσιμο αργότερα αυτό το φθινόπωρο για $499, το Quest 3 έρχεται μόλις λίγες ημέρες πριν η Apple (AAPL) ανακοινώσει το δικό της AR/VR headset κατά τη διάρκεια του συνεδρίου προγραμματιστών WWDC στις 5 Ιουνίου.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Meta, Mark Zuckerberg, το headset θα διαθέτει διπλάσια απόδοση γραφικών από το Quest 2 και θα είναι 40% λεπτότερο από τον προκάτοχό του. Θα διαθέτει επίσης full color passthrough, που σημαίνει ότι οι χρήστες θα μπορούν να βλέπουν τον κόσμο γύρω τους σε πλήρες χρώμα με το σετ ακουστικών χάρη στις ενσωματωμένες κάμερες μπροστά.

Το Quest 2 έκανε το ντεμπούτο του το 2020 και, μαζί με το αρχικό Meta Quest, είναι τα ακουστικά με τις περισσότερες πωλήσεις. Από το 2022, η Meta ελέγχει σχεδόν το 80% του παγκόσμιου μεριδίου αγοράς, σύμφωνα με την IDC.

Εκτός από τα επανασχεδιασμένα ακουστικά το Quest 3 θα αποκτήσει επίσης αναδιαμορφωμένα χειριστήρια. Η εταιρεία αναφέρει ότι τα Touch Plus Controllers θα διαθέτουν καλύτερη τεχνολογία εντοπισμού, απτικά χαρακτηριστικά και πιο εργονομική αίσθηση.

Όσον αφορά το περιεχόμενο η πλατφόρμα θα υποστηρίζει όλους τους ίδιους τίτλους και εφαρμογές με το Quest 2, δηλαδή περίπου 500 παιχνίδια και εμπειρίες.

Εκτός από το Quest 3, ο γίγαντας της κοινωνικής δικτύωσης ανακοίνωσε επίσης ότι μειώνει την τιμή του Quest 2 με 128 GB αποθηκευτικού χώρου στα 299 δολάρια. Και τελικά θα κυκλοφορήσει μια ενημερωμένη έκδοση λογισμικού που θα βελτιώσει την απόδοση της CPU και της GPU του σετ κεφαλής.

Η ανακοίνωση της Meta είναι ένα ξεκάθαρο… κτύπημα στην Apple, η οποία θα είναι ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής της εταιρείας στην αγορά AR/VR. Το headset της Apple, ωστόσο, αναμένεται να ξεκινά από περίπου 3.000 δολάρια, γεγονός που το θέτει εκτός της εμβέλειας των περισσότερων καταναλωτών.

Η αγορά ακουστικών αντιμετωπίζει επίσης επιβράδυνση. Σύμφωνα με την IDC, οι πωλήσεις των συσκευών μειώθηκαν κατά 20% το 2022. Αυτό συμβαδίζει με την ευρύτερη αγορά gamer, η οποία επίσης είδε τις πωλήσεις να πέφτουν μετά τα υψηλά επίπεδα που είδε η βιομηχανία κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Καμία δημοσίευση για προβολή