Η πτώση της γέφυρας στην Καβάλα έβγαλε στη φόρα το αλαλούμ του Ελληνικού Δημοσίου...

Ένα απίστευτο αλαλούμ επικρατεί στην Καβάλα μετά την πτώση της γέφυρας που ευτυχώς από τύχη δεν θρηνήσαμε θύματα.

Το μυστήριο που καλούνται τώρα να λύσουν οι αρμόδιοι φορείς της περιοχής, είναι το θέμα του ποιος έχει την αρμοδιότητα για τη συντήρηση της γέφυρας και την αποκατάσταση της ζημιάς που υπέστη.

Μπορεί η έρευνα που διενεργεί ο αντιδήμαρχος παιδείας-αθλητισμού Γιώργος Φιλόσογλου για το ιδιοκτησιακό καθεστώς της να συνεχίζεται, μπορεί ο ίδιος να υποστηρίζει ότι αυτή ανήκει στο δημόσιο, μπορεί ακόμα και ο ίδιος ο περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης, Χρήστος Μέτιος  να παραδέχτηκε ότι η γέφυρα και ο δρόμος ανήκουν, ιδιοκτησιακά, στο δημόσιο, αλλά η ουσία είναι πως στο ερώτημα του «ποιος θα επισκευάσει τη γέφυρα» όλοι δείχνουν να «κάνουν πίσω»!

Και όλα αυτά την ώρα που ο ίδιος ο κ. Μέτιος ζήτησε η απαραίτητη πραγματογνωμοσύνη για τα αίτια της καθίζησης του οδοστρώματος να γίνει από το παράρτημα Ανατολικής Μακεδονίας του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, παρά το γεγονός ότι ο πρόεδρός του κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος  τόνισε πως «στις λίστες με τους εγγεγραμμένους μηχανικούς που διαθέτουμε δεν υπάρχει ούτε ένας που να ειδικεύεται σε θέματα γεφυρών. Με απλά λόγια, σε ολόκληρη την Ανατολική Μακεδονία δεν υπάρχει ούτε ένας μηχανικός που να έχει εξειδίκευση στις γέφυρες. Αυτό μπορεί να το κάνει μόνο η ‘Εγνατία Οδός Α.Ε.’ και οι μηχανικοί της».

Τελικά στην Ελλάδα έχουμε γέφυρες που δεν ξέρουμε ποιος πρέπει να τις συντηρεί, άρα δεν συντηρούνται και επίσης δεν έχουμε μηχανικούς εξειδικευμένους σε θέματα γεφυρών. Γέφυρες όμως έχουμε!

Πηγή: kavala-portal.gr

Από το newsroom του economico.gr

Περισσότερα νέα, ρεπορτάζ και αναλύσεις:ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ