Ιντρακάτ και Δημήτρης Κούτρας ενώνουν τις δυνάμεις τους στον κατασκευαστικό τομέα

Στον κατασκευαστικό τομέα θα επικεντρωθεί η συνεργασία του ομίλου Κόκκαλη με τον κ. Δημήτρη Κούτρα μετά την εξαγορά του 20% της Ιντρακάτ.

Κατά την πρώτη επίσημη παρουσίαση του νέου διοικητικού συμβουλίου της κατασκευαστικής εταιρείας, επιβεβαιώθηκαν οι νέοι ρόλοι αλλά και η υλοποίηση των αποφάσεων της τακτικής γενικής συνέλευσης του καλοκαιριού που είχε ψηφίσει υπέρ της μεταβίβασης των δραστηριοτήτων και συμμετοχών στην πράσινη ενέργεια, το real estate και τον τουρισμό από την Ιντρακάτ και την ενσωμάτωσή τους στην μητρική Intracom Holding που ελέγχεται κατά 100% από την οικογένεια Κόκκαλη.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Ιντρακάτ κ. Πέτρος Σουρέτης ανέφερε ότι η Ιντρακάτ θα επενδύσει κεφάλαια στις παραχωρήσεις που σήμερα ελέγχει το 13,3% του αυτοκινητόδρομου Μορέα (Κόρινθος-Τρίπολη -Καλαμάτα) και παράλληλα μέσω της παρουσίας στην εταιρεία του κ. Κούτρα θα ενισχύσει το ρόλο της στα δημόσια έργα και στις κατασκευές.

«Τόσο χρόνια ο κ. Κούτρας υπήρξε για εμάς ένας ισχυρός εχθρός που κοιτούσαμε πως να αποδυναμώσουμε. Τώρα έγινε σύμμαχός μας και έτσι αποκτούμε μια ισχυρή ομάδα για να κυριαρχήσουμε στις κατασκευές», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Σουρέτης.

«Η Ιντρακάτ είναι μικρή στις κατασκευές και μπορεί να μεγαλώσει» αντέτεινε ο νέος Πρόεδρος της Ιντρακάτ κ. Δημήτρης Κούτρας. Ο ίδιος υποστήριξε ότι για την Ιντρακάτ ήταν μια μεγάλη ποιοτική αναβάθμιση η ανάληψη των έργων για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, από τα οποία τέλος του χρόνου προγραμματίζεται να παραδοθούν τρία σε Ζάκυνθο, Καβάλα και Χανιά.

Ερωτηθείς ο κ. Κούτρας για την τύχη του ποσοστού των μετοχών που συνεχίζει να ελέγχει στην Ελλάκωρ, απέφυγε να ανοίξει τα χαρτιά του, λέγοντας ότι δεν έχει αποφασίσει ακόμη. «Ο κύκλος για εμένα στην εταιρεία έχει κλείσει, έκανα μια πρόταση να εξαγοράσω το 49% των μετοχών του Άκτωρα που όμως δεν έγινε δεκτή» επανέλαβε ο κ. Κούτρας.

Τέλος για το 10% που ελέγχει στην εταιρεία η Πειραιώς, είπε ότι υπάρχει συμφωνία με fund, για την εξαγορά του έναντι τιμήματος 50 εώς 60 εκ. ευρώ, το οποίο όπως είπε θα περάσει πρώτα από την κρίση των νυν μετόχων που έχουν το δικαίωμα του first refusal (πρώτης άρνησης) ως βασικοί μέτοχοι της Αττικής Οδού. Ο κ. Κούτρας είπε επίσης ότι τους προηγούμενες μήνες (και πριν φύγει από το Ελλάκτωρα) υπήρξε σχέδιο για σύναψη δανείου ύψους 80 εκ. με σκοπό την εξαγορά του ποσοστού.

Από το newsroom του economico.gr

Περισσότερα νέα, ρεπορτάζ και αναλύσεις:ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ