Καλούσε και ξανακαλούσε το 1555 ο Νότης Μηταράκης και αποφάσισε να δράσει…

Ο υφυπουργός Εργασίας Νότης Μηταράκης έπειτα από επανειλημμένες προσπάθειες να επικοινωνήσει με το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΦΚΑ, αποφάσισε να πάει ο ίδιος..

Έπειτα από την επίσκεψη ο Νότης Μηταράκης δήλωσε: «Οι ελλείψεις που έχει ο ΕΦΚΑ σε υλικοτεχνικές υποδομές και τεχνολογία είναι τραγικές. Το τηλεφωνικό κέντρο δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τον όγκο των κλήσεων των πολιτών. Στερείται λύσεων και σε θέματα λογισμικού και σε θέματα hardware.

Παράλληλα, οι συνθήκες εργασίας εντός του κτιρίου είναι απαράδεκτες. Προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η άμεση ψηφιοποίηση των δεδομένων, για να προχωρήσουμε στην ηλεκτρονική έκδοση των συντάξεων και η ενίσχυση των υποδομών για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων. Το επίκεντρό μας είναι οι πολίτες», τόνισε ο Νότης Μηταράκης.

Από το newsroom του economico.gr

Περισσότερα νέα, ρεπορτάζ και αναλύσεις:ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

 

Καμία δημοσίευση για προβολή