Κομισιόν: Το 32% των 15χρονων Ελλήνων μαθητών δεν διαθέτουν βασικές δεξιότητες γραφής και ανάγνωσης!

Η έκθεση της Κομισιόν για την «παρακολούθηση και κατάρτιση του 2019», αναδεικνύει την άσχημη εικόνα στην οποία έχει περιέλθει πλέον η Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, καθώς μαθητές ηλικίας 15 χρόνων διατρέχουν σοβαρό κίνδυνο εκπαιδευτικής φτώχειας αφού δεν διαθέτουν βασικές δεξιότητες στη γραφή, την ανάγνωση και στα μαθηματικά ή τις θετικές επιστήμες. Εν έτει 2019…

Οι συντάκτες της ευρωπαϊκής έκθεσης, σύμφωνα με την Καθημερινή, υποστηρίζουν ότι στην Ελλάδα το ποσοστό αυτό ανέρχεται σε 32% όταν ο μέσος όρος στις χώρες της ΕΕ κυμαίνεται περίπου στο 20%. Ειδικότερα:

  • Το 35,8% των Ελλήνων μαθητών έχει χαμηλή επίδοση στα Μαθηματικά ενώ στην έκθεση του 2009 το ποσοστό ήταν 30,4% με τον μέσο όρο της ΕΕ να είναι στο 22,2%.
  • Το 32,7% των Ελλήνων μαθητών έχει χαμηλή επίδοση στις φυσικές επιστήμες ενώ ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 20,6% με το ελληνικό ποσοστό να έχει αυξηθεί από το 25,3% του 2009.
  • Χαμηλή επίδοση στην ανάγνωση καταγράφεται στο 27,3% των Ελλήνων μαθητών όταν ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 19,7% και το αντίστοιχο ελληνικό ποσοστό του 2009 ήταν 21,3%.
  • Αντίθετα η Ελλάδα είναι πολύ καλύτερα από την Ευρώπη στην πρόωρη εγκατάλειψη των σπουδών από φοιτητές ηλικίας 18-24 ετών με ποσοστό 4,7% όταν ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 10,6%.

Από το newsroom του economico.gr

Περισσότερα νέα, ρεπορτάζ και αναλύσεις:[home]
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο

Καμία δημοσίευση για προβολή