- Πρώτον, διαπιστώσαμε πως «η χώρα μας έχει δικτυακές υποδομές υψηλού επιπέδου και οι πολίτες μπόρεσαν να τις χρησιμοποιήσουν και να συνεχίσουν τη ζωή τους έστω απομακρυσμένα». Σύμφωνα με τον κ. Τσαμάζ, «τα δίκτυα του ομίλου ανταποκρίθηκαν αποτελεσματικά. Είχαμε επενδύσει τα τελευταία 10 χρόνια πέντε δισ. ευρώ και συνεχίζουμε να επενδύουμε».
- Δεύτερον, «η κρίση έδρασε ως επιταχυντής του ψηφιακού μετασχηματισμού της χώρας. Είχε ξεκινήσει η προετοιμασία του αρκετούς μήνες πριν, αλλά κατά τη διάρκεια της κρίσης καταφέραμε να υλοποιηθεί». Αναφέρθηκε σε υπηρεσίες όπως η τηλεεργασία για 10.000 δημοσίους υπαλλήλους, η άυλη συνταγογράφηση, κ.α. Ο επικεφαλής του ΟΤΕΟΤΕ -0,51% θεωρεί πως αυτές οι υπηρεσίες «πρέπει να αναπτυχθούν περαιτέρω. Είναι σημαντικό να μην εφησυχάσουμε».
Σε ό,τι αφορά τα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου ΟΤΕ ο κ. Τζαμαζ είπε ότι το πρώτο τρίμηνο του 2020 θα υπάρξει ισορροπία επειδή «ο Ιανουάριος και ο Φεβρουάριος ήταν δύο πολύ καλοί μήνες, είχαμε ξεκινήσει τη χρονιά πολύ καλά, καθώς άλλαζε η ψυχολογία» υποστήριξε Όμως, «τα επόμενα τρίμηνα είναι υπό αμφισβήτηση» πρόσθεσε. Όπως είπε, οι τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα, ειδικά το καλοκαίρι θα δεχθούν σοβαρή πίεση γιατί «έχουν σημαντικά έσοδα από τους τουρίστες, έσοδα που χάνονται εξ’ ολοκλήρου».
«Μικρές ή μεγάλες επιχειρήσεις πρέπει να εξετάσουν την πιθανότητα να υιοθετήσουν ψηφιακές εφαρμογές, να αλλάξουν το μοντέλο λειτουργίας ώστε να εισέλθουν στο online περιβάλλον» υποστήριξε ο επικεφαλής του OTE. «Η τεχνολογία θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις ώστε να γίνουν και πιο εξωστρεφείς. Μόνο με αυτό τον τρόπο θα μπορέσουμε να επιβιώσουμε».
Για περισσότερα νέα, ρεπορτάζ και αναλύσεις: ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ