Ο Τσίπρας θέλει να μας πιάσει Αμερικανάκια με προεκλογική καμπάνια στα κοινωνικά δίκτυα made in USA

 Ενώ ο Αλέξης Τσίπρας έχει δρομολογήσει τις εθνικές εκλογές τον Οκτώβριο, με τη λήξη της θητείας της κυβέρνησης, το επιτελείο του Μαξίμου προετοιμάζεται για το Μάϊο, για ενδεχόμενη αλλαγή των σχεδιασμών και, σε κάθε περίπτωση, για τις Ευρωεκλογές, στις οποίες η αξιωματική αντιπολίτευση έχει δώσει χαρακτήρα δημοψηφίσματος.

Το κυβερνητικό εκλογικό στρατηγείο έχει εγκατασταθεί ήδη στα υπόγεια του Μαξίμου, με τρεις γνωστούς «εκλογολόγους» να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους, αναλύοντας τις κυλιόμενες δημοσκοπήσεις και δίνοντας στον πρωθυπουργό τα αδύνατα σημεία της κυβέρνησης αλλά και τις «ρωγμές» της δυναμικής της Νέας Δημοκρατίας.

Ο πρωθυπουργός, ανεξάρτητα από τη δημόσια ρητορική του, δίνει ιδιαίτερο βάρος για το στρατηγικό εκλογικό σχεδιασμό του στις συμβουλές του Ηλία Νικολακόπουλου και στα δημοσκοπικά ευρήματα και εκτιμήσεις της Kapa Research επικεφαλής της οποίας είναι ο Ντίνος Ρουτζούνης και της Alco, την ευθύνη της οποίας έχει ο Κώστας Παναγόπουλος. Άριστοι επαγγελματίες και οι τρείς, περιγράφουν σε τακτική βάση στον Αλέξη Τσίπρα το τοπίο «εκεί έξω» και τις διαθέσεις της κοινής γνώμης ενόψει των εκλογικών αναμετρήσεων της χρονιάς.

Στα υπόγεια του Μαξίμου θεωρούν ότι, εφόσον οι εθνικές εκλογές γίνουν τον Οκτώβριο, μπορούν να δώσουν «τη μάχη των πέντε μονάδων» στις Ευρωεκλογές, εκτιμώντας  ότι η «χαλαρή ψήφος» σε αυτές «θα κρατήσει χαμηλά» τη Νέα Δημοκρατία, στο επίπεδο των 30 μονάδων και τη διαφορά της έναντι του ΣΥΡΙΖΑ “κάτω από τις πέντε μονάδες”. Αυτό, κατά το επιτελείο του Μαξίμου, δεν θα επιτρέψει στην αξιωματική αντιπολίτευση να μιλά για «καθαρή ήττα» του ΣΥΡΙΖΑ στις Ευρωεκλογές και θα δώσει «περιθώρια ανάκαμψης» του κυβερνόντος κόμματος, με παροχές, μέχρι τον Οκτώβριο. (Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Ρουτζούνης θεωρεί μάλιστα ότι ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να κάνει ακόμα και την ανατροπή… γεγονός που γεμίζει αισιοδοξία τον πρωθυπουργό).

Παράλληλα, το Μαξίμου σχεδιάζει μεγάλη προεκλογική εκστρατεία στα social media, αξιοποιώντας συμβουλές αμερικανικών διπλωματών στην Ελλάδα και προσφεύγοντας στις δοκιμασμένες Αμερικανικές συνταγές επιρροής της κοινής γνώμης μέσω του στο διαδικτύου. Σύμφωνα με πληροφορίες της Νεφέλης Λυγερού στο «Πρώτο Θέμα», το Μαξίμου έχει ήδη επιλέξει γνωστή αμερικανική εταιρία, η οποία έχει μακρά και διεθνή εμπειρία, για να αναλάβει εξ ολοκλήρου τον προεκλογικό διαδικτυακό αγώνα του. Όσοι γνωρίζουν, μιλούν για μεγάλα ποσά που θα δοθούν στα κοινωνικά δίκτυα για να μας πιάσουν «Αμερικανάκια» –  κυρίως τους αναποφάσιστους…

Περισσότερα νέα, ρεπορτάζ και αναλύσεις: [home]

 

 

 

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο

Καμία δημοσίευση για προβολή