Οι Κινέζοι στην εταιρεία της Μαρέβας Μητσοτάκη, επίσκεψη στην Zeus + Dione

Η εταιρεία της συζύγου του πρωθυπουργού, Μαρέβας Μητσοτάκη, Zeus + Dione, ήταν μία από τις δύο ελληνικές εταιρείες ετοίμων ενδυμάτων που επισκέφτηκε αντιπροσωπεία του Κινεζικού Συμβουλίου Ένδυσης – Κλωστοϋφαντουργίας, στο πλαίσιο των επαφών που πραγματοποιήθηκαν στην Αθήνα στις 10 και 11 Νοεμβρίου.

Οι εκπρόσωποι της κινεζικής βιομηχανίας έφτασαν στην Ελλάδα, αναζητώντας διευρυμένη συνεργασία στον τομέα των ετοίμων ενδυμάτων.

Επειδή είναι διακηρυγμένη η προτίμηση των Κινέζων όχι σε προϊόντα μαζικής παραγωγής, αλλά σε πρωτότυπα και ποιοτικά προϊόντα, η διοίκηση του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδας (ΣΕΠΕΕ) επέλεξε την επίσκεψη σε δύο ελληνικές εταιρείες:

  • η πρώτη ήταν η Zeus + Dione
  • η δεύτερη ήταν η εταιρεία παραγωγής παιδικών ρούχων Φράγκος Α.Ε. , στην οποία ανήκουν τα brands Marasil και Mandarino.

Ανοίγει ο δρόμος για εξαγωγές ελληνικών ενδυμάτων στην Κίνα

Όπως ανέφερε στο economico, ο διευθυντής του ΣΕΠΕΕ, Θ. Αδαμίδης, τους επόμενους μήνες θα έρθει στην Ελλάδα οργανωμένη αποστολή Κινέζων επιχειρηματιών με σκοπό την σύναψη συγκεκριμένων συμφωνιών με ελληνικές εταιρείες.

Η αφορμή για τις επαφές των δύο πλευρών είναι η αύξηση των εξαγωγών ελληνικού βαμβακιού στην Κίνα. Η Κίνα έχει τεράστιες ανάγκες πρώτης ύλης και η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα παραγωγής βαμβακιού στην Ευρώπη.

Οι εξαγωγές ελληνικού βαμβακιού στην Κίνα θα αυξηθούν το επόμενο διάστημα και παράλληλα με αυτές οι άνθρωποι της ελληνικής μόδας θέλουν να βρουν δρόμους και για τα ελληνικά ενδύματα ώστε να φτάσουν στα ράφια των κινεζικών καταστημάτων.

«Τονίσαμε στους Κινέζους αξιωματούχους ότι αυτή είναι μία χρυσή ευκαιρία για επενδύσεις στην Ελλάδα, τώρα που η χώρα βρίσκεται σε τροχιά ανάπτυξης, και σε έναν κλάδο που διαθέτει τεχνογνωσία, εμπειρία και υποδομές» ανέφερε ο Θ. Αδαμίδης

Ελληνικό Ένδυμα: Εντυπωσιάζει με τις επιδόσεις του

Σύμφωνα με στοιχεία του ΣΕΠΕΕ, οι εξαγωγές ελληνικών ενδυμάτων το 2019 καταγράφουν εντυπωσιακές επιδόσεις.

Το πρώτο δίμηνο του έτους, η αξία των ελληνικών εξαγωγών ενδυμάτων έφτασε τα 163 εκατομμύρια ευρώ, καταγράφοντας αύξηση κατά 39,8% έναντι του 2018.

Η πολύ καλή πορεία του πρώτου διμήνου του 2019 αποτελεί συνέχεια τόσο του 2017 όσο και του 2018.

Υπενθυμίζεται ότι την διετία 2017-2018 οι εξαγωγές ενδυμάτων κατέγραψαν αθροιστικά αύξηση 25%.

Συνολικά οι εξαγωγές της αλυσίδας ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας, συμπεριλαμβανομένης της πρωτογενούς παραγωγής (βαμβακιού), κατέγραψε αύξηση 36,4% το πρώτο δίμηνο του 2019. με την αξία των εξαγωγών στα 347 εκατομμύρια ευρώ.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο

Καμία δημοσίευση για προβολή