Ολοκληρώθηκε η διαδικασία υποβολής των τεχνικών και οικονομικών προσφορών για τη γραμμή 4 του Μετρό

Ολοκληρώθηκε σήμερα η διαδικασία υποβολής των τεχνικών και οικονομικών προσφορών για το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του μετρό, Άλσος Βεϊκου-Γουδή.

Τα σχήματα

Όπως ανακοινώθηκε, στη σημερινή διαδικασία προσήλθαν τα σχήματα, τα οποία είχαν προεπιλεγεί κατά την πρώτη φάση του διαγωνισμού. Συγκεκριμένα, πρόκειται για τα εξής σχήματα, με βάση τη σειρά υποβολής των προσφορών:

1. ΤΕΡΝΑ ΑΕ – VINCI-SIEMENS AG «TVS»

2. J+P ΑΒΑΞ ΑΕ – GHELLA SpA – ALSTOM TRANSPORT SA

3. ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ – ANSALDO STP SpA – HITACHI RAIL ITALY SPA

Μεγαλύτερο έργο υποδομής στην ΕΕ η γραμμή 4

Η υποβολή των προσφορών αποτελεί ένα σημαντικό στάδιο στην πορεία υλοποίησης της γραμμής 4 του μητροπολιτικού σιδηροδρόμου της Αθήνας, του μεγαλύτερου έργου υποδομής που εκτελείται αυτήν τη στιγμή στην ΕΕ, προϋπολογισμού δημοπράτησης για το πρώτο τμήμα 1.510.000.000 ευρώ.

1,8 δισ. ευρώ το ύψος του έργου

Σε ανακοίνωσή της η διοίκηση της Αττικό Μετρό ΑΕ εκφράζει την ικανοποίησή της για την απρόσκοπτη εξέλιξη της διαδικασίας και ευχαριστεί όλα τα εμπλεκόμενα μέρη για τη μέχρι σήμερα συνεργασία τους. Η γραμμή 4 του μετρό, θα αποτελεί το μεγαλύτερο έργο των τελευταίων ετών συνολικού ύψους 1,8 δις. ευρώ.

Ωστόσο ο μεγάλος διαγωνισμός διεξάγεται στην σκιά του πολέμου προσφυγών που έχει ανοίξει στα δημόσια έργα για τις εταιρείες που συμμετείχαν στην διευθέτηση της Επιτροπής Ανταγωνισμού, με αποτέλεσμα να θεωρείται ότι θα πάρουν πολύ χρόνο οι διαδικασίες για να προχωρήσει το έργο και να ανακηρυχθεί ο ανάδοχος.

Όπως και στην Θεσσαλονίκη, το έργο περιλαμβάνει την προμήθεια 18 υπεραυτόματων συρμών που θα κινούνται χωρίς οδηγό. Η υπογραφή της σύμβασης προβλέπεται το 2020 και η ολοκλήρωση της κατασκευής 96 μήνες μετά την υπογραφή της σύμβασης. Ωστόσο είναι σαφές ότι το χρονοδιάγραμμα είναι πλήρως συνδεδεμένο με τις ελεγκτικές διαδικασίες της σύμβασης αλλά και με τις προσφυγές.

Από το newsroom του economico.gr

Περισσότερα νέα, ρεπορτάζ και αναλύσεις:ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ