Παρά τις εξαγγελίες περί διασταύρωσης στοιχείων, 1,5 εκατ. οχήματα συνεχίζουν να κυκλοφορούν χωρίς ΚΤΕΟ

Πάνω από 1,5 εκατομμύριο οχήματα συνεχίζουν να κυκλοφορούν στους δρόμους χωρίς να έχουν περάσει από ΚΤΕΟ.

Ανενόχλητα συνεχίζουν να κυκλοφορούν στους δρόμους τα οχήματα που δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ  καθώς οι εξαγγελίες περί διασταυρώσεων στοιχείων των ιδιοκτητών τους έχουν παραμείνει στη σφαίρα της θεωρίας.

Το σύστημα ήταν προγραμματισμένο να τεθεί σε πλήρη εφαρμογή πέρυσι, ωστόσο μέχρι στιγμής εξακολουθεί να μην έχει δοθεί η σχετική εντολή για τη διενέργεια διασταυρώσεων των βάσεων δεδομένων του υπουργείου Μεταφορών και του υπουργείου Οικονομικών.

Τον Οκτώβριο του 2018 είχαν πραγματοποιηθεί οι πρώτες δοκιμαστικές διασταυρώσεις στοιχείων των δύο βάσεων δεδομένων, χωρίς να ακολουθήσει αποστολή προστίμων. Το σύστημα δοκιμάστηκε, διαπιστώθηκε ότι λειτουργεί πλήρως, αλλά δεν τέθηκε ποτέ σε λειτουργία.

Δεν είναι λίγοι που υποστηρίζουν ότι η παρατεταμένη προεκλογική περίοδος είναι αυτή που άφησε τη σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογεγραμμένη από τον υπουργό Υποδομών σε ένα συρτάρι του υπουργείου Οικονομικών.

Σημειώνεται μάλιστα ότι η απειλή της αποστολής προστίμων στο σπίτι των ιδιοκτητών ανέλεγκτων από ΚΤΕΟ οχημάτων ήταν αυτή που προ τριετίας έστειλε χιλιάδες οδηγούς στα ΚΤΕΟ όπου σημειωνόταν συνωστισμός επί ημέρες.

Σήμερα φαίνεται ότι δεν υπάρχει κάποια απειλή προστίμων, πέραν του πιθανού ελέγχου της Τροχαίας. Σημειώνεται μάλιστα ότι το ύψος των προστίμων για την εκπρόθεσμη υποβολή σε έλεγχο ΚΤΕΟ σχετίζεται με την ημερομηνία εκπνοής της προθεσμίας και τον τύπο του οχήματος και κυμαίνεται από 10 έως 124 ευρώ. Την ίδια στιγμή εκτιμάται ότι ανέλεγκτα παραμένουν και 700.000 δίκυκλα τα οποία υποχρεούνται πλέον να «περάσουν» την πόρτα των ΚΤΕΟ.

Από το newsroom του economico.gr

Περισσότερα νέα, ρεπορτάζ και αναλύσεις:ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ