Πώς η ατμοσφαιρική ρύπανση επηρεάζει της μαθησιακές επιδόσεις των παιδιών

Παιδιά τα οποία εκτίθενται σε υψηλά επίπεδα μόλυνσης και κακής ποιότητας του αέρα παρουσιάζουν αυξημένες πιθανότητες για περιορισμένες μαθησιακές επιδόσεις στα πρώτα στάδια της εφηβείας. Η πτωχή απόδοση περιλαμβάνει την αντίληψη αναγνώσματος και αντίληψη μαθηματικών εννοιών.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στο Columbia Center for Children’s Environmental Health (CCCEH) at Columbia University Mailman School of Public Health and Columbia University Irving Medical Center και τα ευρήματα δημοσιεύθηκαν στο περιοδικό Environmental Research.

«Όταν γίνεται η εκτίμηση και η αξιολόγηση μαθησιακών δυσκολιών στα παιδιά και οργανώνονται τα εκπαιδευτικά πλάνα και στόχοι, τόσο οι γονείς όσο και οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψιν ότι κάποια από αυτά τα προβλήματα σχετίζονται με περιβαλλοντικούς παράγοντες, παρά με εγγενείς ικανότητες του παιδιού» αναφέρει η επικεφαλής συγγραφέας της έρευνας Amy Margolis, PhD.

«Η έρευνα αυτή έρχεται να προστεθεί σε ένα ολοένα αυξανόμενο σύνολο βιβλιογραφικών αναφορών που συνηγορούν στις επιπτώσεις της έκθεσης των παιδιών – και του εμβρύου – σε ατμοσφαιρική ρύπανση», αναφέρει η επίσης επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης Julie Herbstman, PhD.

«Περιορίζοντας τα επίπεδα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης μπορεί να προληφθούν σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία και να οδηγήσει στην βελτίωση των ακαδημαϊκών επιδόσεων των παιδιών».

 

 

 

 

Καμία δημοσίευση για προβολή