Πώς θα κάνουν την αίτηση οι επιχειρηματίες εστίασης για επιπλέον τετραγωνικά και μείωση τελών.

Οι επαγγελματίες εστίασης δε χρειάζεται να προσέλθουν στις υπηρεσίες του Δήμου. Τους δίνεται η δυνατότητα να υποβάλλουν ηλεκτρονικά την αίτηση για την παραχώρηση επιπλέον τετραγωνικών μέτρων για χρήση κοινόχρηστου χώρου ή μείωσης τελών στο πλαίσιο των μέτρων για τον Κοροναϊό

Ηλεκτρονικά μπορούν επίσης να υποβάλλουν και την αίτηση για τη χορήγηση άδειας χρήσης κοινόχρηστου χώρου με τραπεζοκαθίσματα, που μέχρι σήμερα γινόταν μόνο με φυσική του παρουσία.

Οι δύο νέες ψηφιακές υπηρεσίες βρίσκονται σε αυτήν την πλατφόρμα του Δήμου Αθηναίων. 

Η πλατφόρμα λειτουργεί με απόλυτη επιτυχία εδώ και τρεις μήνες και τη χρησιμοποιούν ήδη δεκάδες χιλιάδες πολιτες.

Πως γίνεται η αίτηση:

  • Στην εφαρμογή μπαίνει κανείς με τη χρήση των κωδικών του taxisnet.
  • Ακολουθώντας τις σύντομες οδηγίες, οι επαγγελματίες υποβάλουν μία υπεύθυνη δήλωση και ένα τοπογραφικό διάγραμμα.

Ετσι, μπορούν να αιτηθούν και να λάβουν ηλεκτρονικά την άδεια κατάληψης κοινόχρηστου χώρου που δικαιούνται βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας και του επιπλέον χώρου.

Για όσους επαγγελματίες δεν είναι δυνατή η παραχώρηση επιπλέον χώρου, μπορούν να κάνουν αίτηση για μείωση τελών χρήσης του χώρου που δικαιούνται μέχρι 50%.

Με αυτές τις δύο νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες χιλιάδες ιδιοκτήτες των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος αποφεύγουν την ταλαιπωρία να επισκεφτούν την αρμόδια υπηρεσία και κερδίζουν χρόνο, καθώς η επαναλειτουργία των επιχειρήσεων ξεκινά την προσεχή Δευτέρα 25 Μαΐου.

Και οι νέες αυτές υπηρεσίες θα είναι διαθέσιμες για όλους τους Δήμους της χώρας που επιθυμούν να εξυπηρετήσουν τους δημότες τους, σε συνέχεια της απόφασης του Δημάρχου Αθηναίων να παραχωρήσει δωρεάν για όσο διάστημα διαρκεί η υγειονομική κρίση την πλατφόρμα του Δήμου Αθηναίων.

“Σε όλη αυτήν την περίοδο, ο Δήμος μας έκανε πολύ μεγάλα βήματα προς τον εκσυγχρονισμό και την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών του. Έτσι και τώρα, σε μία κρίσιμη στιγμή για την αγορά, την οικονομία και την καλύτερη οργάνωση του δημόσιου χώρου, λειτουργεί πρακτικά, γρήγορα και αποτελεσματικά χωρίς γραφειοκρατία, χωρίς ουρές και ταλαιπωρία. Αλλάζουμε τη σχέση του δήμου με τους πολίτες και τους επαγγελματίες και κάνουμε το δύσκολο, εύκολο” δήλωσε για τις νέες ψηφιακές εφαρμογές ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης.

Οι νέες αυτές υπηρεσίες αναπτύχθηκαν και υλοποιήθηκαν από τη ΔΑΕΜ ΑΕ, την Αναπτυξιακή Εταιρεία Μηχανογράφησης και Πληροφορικής του Δήμου Αθηναίων, που εξελίσσεται στον τεχνολογικό βραχίονα του ψηφιακού μετασχηματισμού του Δήμου Αθηναίων αλλά και άλλων δήμων της χώρας.