Πως “την πάτησε” ο ΣΥΡΙΖΑ και κοστολόγησε τη δωρεάν καμπάνια του ΕΟΤ με… 32 εκατ. ευρώ – Τα fake news εκθέτουν τον Τσίπρα

Άλλη μια φορά αδιάβαστος ο ΣΥΡΙΖΑ, υπέπεσε σε “χοντρά” λάθη και άσκησε πολεμική για λάθος λόγους, χρησιμοποιώντας ατεκμηρίωτες φήμες και επιτρέποντας στην κυβέρνηση να τον κατηγορεί για “συκοφαντικά ψεύδη”.

Ο λόγος για την καμπάνια του Ελληνικού Τουρισμού για την οποία ο ΣΥΡΙΖΑ διατείνεται ότι το Υπουργείο Τουρισμού την ανέθεσε απευθείας, χωρίς διαγωνισμό στη Marketing Greece  και μάλιστα με αμοιβή 32 εκατ. ευρώ!

Η αλήθεια, δυστυχώς για την εικόνα “καφενείου” που δίνει στο θέμα αυτό η αξιωματική αντιπολίτευση – εικόνα που την αδικεί κατάφορα – είναι διαφορετική:  Πρόκειται για άλλο ένα κρούσμα κακόβουλων fake news των social media, τα οποία υιοθετεί και αναπαράγει πρόθυμα ο ΣΥΡΙΖΑ, προκειμένου να ασκήσει (λάθος) αντιπολίτευση.

Ποια είναι η αλήθεια για την διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ

Όπως αναφέρουν αρμόδιες πηγές, η αλήθεια είναι ότι αυτή η καμπάνια δεν κόστισε τίποτα, έχει μηδενικό κόστος. Ο Ε.Ο.Τ. φυσικά και έχει έναν προϋπολογισμό, αλλά ο προϋπολογισμός αυτός δεν έχει να κάνει σε τίποτα με τη συγκεκριμένη καμπάνια.

Την καμπάνια αυτή την τρέχει η Marketing Greece, η οποία δεν είναι διαφημιστική, αλλά μια μη κερδοσκοπική εταιρία, στην  οποία συμμετέχουν οι βασικοί φορείς του τουρισμού μας, ο ΣΕΤΕ και το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος. Η εταιρεία, λοιπόν, αυτή ανέλαβε την καμπάνια δωρεάν και έδωσε τα πνευματικά δικαιώματα στον ΕΟΤ.  Υπάρχει συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στην προβολή της χώρας μας αυτό το καλοκαίρι και η αλήθεια δεν επιδέχται αμφισβήτησης:

  • Η εποπτεία και η αρμοδιότητα ανήκει και παραμένει στον ΕΟΤ και η στρατηγική του μάρκετινγκ στο Υπουργείο Τουρισμού. Συνεπώς δεν υπάρχει  καμιά εκχώρηση της προβολής της χώρας σε ιδιώτες.
  • Η Marketing Greece δεν είναι ιδιωτική διαφημιστική εταιρία. Είναι μη κερδοσκοπική εταιρεία, θυγατρική του ΣΕΤΕ, ενός από τους κοινωνικούς εταίρους, και του ΞΕΕ.
  • Η Marketing Greece αποφάσισε να υλοποιήσει την παραγωγή της καμπάνιας με δικά της έξοδα και να δώσει όλα τα πνευματικά δικαιώματα στον ΕΟΤ.
  • Η μοναδική σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ ΕΟΤ και Marketing Greece είναι η ανάθεση ύψους 99.000 + ΦΠΑ για την ψηφιακή επικοινωνία του «GreeceFromHome» σε facebook και instagram Η Marketing Greece, όχι μόνο δε θα έχει όφελος, αλλά θα προσθέσει άλλα 15 χιλ. ευρώ στον ιδιο σκοπό, για μια δράση που έχει ανάγκη ο τουρισμός της χώρας.

Η  συνεργασία του ΕΟΤ με την Marketing Greece, έχει ξεκινήσει πολύ πριν την πανδημία του κορονοϊού, πριν τη σημερινή Κυβέρνηση. Συγκεκριμένα, στη διάρκεια της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, η Marketing Greece είχε αναλάβει τις καμπάνιες του 2015 και του 2019.

Σκληρή απάντηση από τη Νέα Δημοκρατία

Για το θέμα αυτό κύκλοι της Νέας Δημοκρατίας δήλωναν:

“Για τη λειτουργία της Δημοκρατίας και τα συμφέροντα του ελληνικού λαού, είναι λυπηρό να υιοθετούνται από ένα κόμμα συκοφαντίες που ευτελίζουν το δημόσιο βίο κατ’ αυτό τον τρόπο. Είναι λυπηρός και ο ευτελισμός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Διότι αυτό που αποδεικνύεται είναι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ επιδιώκει να δυναμιτίσει την εθνική προσπάθεια για την επανεκκίνηση του τουρισμού, μόνο και μόνο γιατί νομίζει ότι μπορεί να αποσπάσει μικροκομματικά οφέλη.

Τελικά ανάμεσα στην υπεύθυνη Αντιπολίτευση και τη fake Αντιπολίτευση, ο ΣΥΡΙΖΑ, δυστυχώς, επιλέγει, για άλλη μια φορά, το δεύτερο. Υιοθετεί ασύστολα ψεύδη που διακινούν τα trolls των 0,60 ευρώ του διαδικτύου, όπως ο ισχυρισμός τους ότι η καμπάνια του Υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ και των φορέων του τουρισμού μέσω της Marketing Greece, θα κοστίσει δήθεν 32 εκατ. ευρώ.

Μα δεν μπορούν να δουν ότι όλος ο Προϋπολογισμός του ΕΟΤ είναι 32 εκατ. ευρώ; Δεν καταλαβαίνουν ότι αυτογελοιοποιούνται; Κρίμα, γιατί η Δημοκρατία μας έχει ανάγκη σοβαρής Αντιπολίτευσης. Δυστυχώς, όμως για τον ΣΥΡΙΖΑ. οι λέξεις δημιουργία και συνέπεια είναι άγνωστες”

Καμία δημοσίευση για προβολή