Προτεραιότητα αποτελεί για την κυβέρνηση και το Υπερταμείο η αναβάθμιση των 23 κρατικών περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας που δεν έχουν ενταχθεί στο πακέτο των 14 περιφερειακών που διαχειρίζεται η Fraport Greece.
Το μοντέλο με το οποίο θα αξιοποιηθούν τα 23 περιφερειακά αεροδρόμια φαίνεται πως αποτελεί θέμα μεγάλης συζήτησης. Θα ακολουθηθεί το μοντέλο των δύο ή τριών «πακέτων» αεροδρομίων όπως συνέβη με τα δύο «πακέτα» των μεγάλων περιφερειακών αεροδρομίων που πέρασαν υπό τη διαχείριση της Fraport Greece; Μήπως κάποια αεροδρόμια, που έχουν τις καλύτερες προοπτικές ανάπτυξης, μπορούν να παραχωρηθούν ξεχωριστά; Ποια αεροδρόμια θα μείνουν, λόγω μη ικανοποιητικών αποδόσεων, στο δημόσιο;
Πρόκειται για τα αεροδρόμια Αλεξανδρούπολης, Ιωαννίνων, Κοζάνης, Καστοριάς, Νέας Αγχιάλου, Καλαμάτας, Άραξου, Λήμνου, Χίου, Ικαρίας, Σκύρου, Μήλου, Νάξου, Πάρου, Σύρου, Καλύμνου, Αστυπάλαιας, Σητείας, Λέρου, Κάσου, Καρπάθου, Κυθήρων και Καστελόριζου.