“ΟΠΑΠ Forward”: 21 μικρομεσαίες επιχειρήσεις στον 2o κύκλο

Για δεύτερη συνεχή χρονιά ο ΟΠΑΠ υλοποιεί το πρόγραμμα «ΟΠΑΠ Forward» με στόχο την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης στην χώρα μας.

Συνολικά 21 νέες αναπτυσσόμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις επιλέχθηκαν και εντάχθηκαν στον δεύτερο κύκλο. Αυτές, όπως παρουσιάστηκαν σε ειδική εκδήλωση, είναι: ΑΓΑΝ, Βιοαγρός ΑΕ, ΔΙΟΠΑΣ ΑΕ, ΕΨΑ, Ιωνική, Μακεδονική, Παπουτσάνης, Coffee Island, Colors, eazybnb, e-fresh.gr, greekyogurt.gr, Green Family AE, Inart, Macpac SA, Manifest, Medbest S.A., Pelopac, Pitenis, Pobuca και Terra Creta.

Περισσότερες από 2.000 θέσεις εργασίας

Πρόκειται για εταιρείες που εκπροσωπούν επτά παραγωγικούς και εξωστρεφείς κλάδους της ελληνικής οικονομίας.

Συγκεκριμένα, δραστηριοποιούνται στους τομείς του τουρισμού, του λιανικού και χονδρικού εμπορίου, της βιομηχανίας ποτών και τροφίμων, της τεχνολογίας και του ηλεκτρονικού εμπορίου, των υπηρεσιών, των βιομηχανικών προϊόντων και των καλλυντικών.

Από τις επιχειρήσεις αυτές, το 65% βρίσκεται στην περιφέρεια και το 25% εξάγει περίπου το ήμισυ της παραγωγής τους.

[more]

Ντάμιαν Κόουπ: “Οι επιχειρήσεις αύξησαν τον τζίρο τους”

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Ντάμιαν Κόουπ, δήλωσε:

“Εδώ και 60 χρόνια, ο ΟΠΑΠ αναπτύχθηκε και εξελίχθηκε χέρι-χέρι με την Ελλάδα, ενεργώντας ως υπεύθυνος και αξιόπιστος εταίρος της κοινωνίας, της οικονομίας και του αθλητισμού. Στρατηγική μας κατεύθυνση είναι να δημιουργούμε ένα καλύτερο αύριο για τη νέα γενιά – το μέλλον της χώρας”.

“Με το πρόγραμμα «ΟΠΑΠ Forward», στηρίζουμε έμπρακτα την απασχόληση και την ανάπτυξη, προσφέροντας μια μοναδική προοπτική σε δυναμικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Ήδη, στον πρώτο χρόνο του προγράμματος, δημιουργήθηκαν περισσότερες από 2.000 άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας, ενώ ο συνολικός τζίρος των εταιρειών αυξήθηκε κατά 25 εκατομμύρια ευρώ. Σήμερα, εγκαινιάζουμε το δεύτερο κύκλο του προγράμματος που αριθμεί πλέον 40 εταιρείες συνολικά”.

Σπύρος Φωκάς: αυτήν την νοοτροπία χρειαζόμαστε

O Α’ Αντιπρόεδρος του ΟΠΑΠ, Σπύρος Φωκάς, υπογράμμισε: «Η ανταπόκριση της επιχειρηματικής κοινότητας στην πρωτοβουλία του ΟΠΑΠ είναι ιδιαίτερα μεγάλη. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που Έλληνες επιχειρηματίες δείχνουν δυναμισμό και όραμα και αναζητούν λύσεις, που θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις τους να θέσουν στέρεες βάσεις για το μέλλον τους. Αυτή είναι η νοοτροπία που χρειάζεται η αγορά μας για να εξελιχθεί και να ξεπεράσει τη σημερινή δύσκολή συγκυρία, δίνοντας απαντήσεις στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η οικονομία και η κοινωνία μας – και ιδιαίτερα η νέα γενιά».

Πετρ Ματεγιόφσκι: success stories

Ο Chief Customer Officer του ΟΠΑΠ, Πετρ Ματεγιόφσκι, επεσήμανε χαρακτηριστικά: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τα έως τώρα αποτελέσματα του πρωτοποριακού αυτού προγράμματος. Μέσα από 120 ώρες στρατηγικής καθοδήγησης, 90 συμβουλευτικές συνεδρίες, πρόσβαση σε υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς και συνεργάτες αλλά και 40 επαφές με αγορές το εξωτερικού, οι εταιρείες που συμμετείχαν κατάφεραν να δημιουργήσουν τα δικά τους success stories, να ενισχύσουν τη θέση τους στη διεθνή αγορά και κατ’ επέκταση να αυξήσουν τον τζίρο τους και να δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας».

Οι εταιρείες του 1ου κύκλου

Στον πρώτο κύκλο εντάχθηκαν οι εταιρείες Alvion Pharmaceuticals, Anassa, Bläuel, Cream Team, Diving Status, Doctoranytime, Evrofarma, Κουφετοποιία Χατζηγιαννάκη, Madame Shoushou, Nannuka, Nanophos, ΝΗΣΟΣ, Plex.Earth, Pockee, Provertia, Radiki, Τυροκομική εταιρεία Ρούσσας, Spotawheel και Τσιλιλής.

Το πρόγραμμα υλοποιείται σε συνεργασία με τον διεθνή μη κερδοσκοπικό οργανισμό Endeavor.

[/more]

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο

Καμία δημοσίευση για προβολή