“Στον χρεοκοπημένο ΟΣΕ ο Σπίρτζης αυξάνει τους μισθούς” καταγγέλλει ο Στέφανος Μάνος

Στο στόχαστρο έβαλε τον Χρήστο Σπίρτζη ο Στέφανος Μάνος με αφορμή τα στοιχεία για τη διαχείριση του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος.

Με αφορμή τα στοιχεία για την διαχείριση του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος ο πρώην υπουργός της ΝΔ Στέφανος Μάνος έκανε μια καυστική ανάρτηση στο facebook : «Έσοδα 27,5 εκ ευρώ, δαπάνες μισθοδοσίας 46,5 εκ ευρώ. Και ποιός πληρώνει την χασούρα; Ο Έλληνας φορολογούμενος. Όπως μάλιστα αναφέρει ο Στέφανος Μάνος, ο αρμόδιος υπουργός αύξησε την μισθοδοσία από 40,0 εκ ευρώ που ήταν το 2018, σε 46,5 εκ ευρώ το 2019, ενώ δεν προβλέπεται καμία αύξηση εσόδων.

«Απίθανα ελλείμματα που εν τέλει επιβαρύνουν τους Έλληνες πολίτες, σχολιάζει ο Στέφανος Μάνος. Ένα πολιτικό σύστημα που αρνείται να μάθει και να βγάλει συμπεράσματα». Ενώ δεν παραλείπει να ρίξει βολές και κατά της Νέας Δημοκρατίας: «Ο κ. Σπίρτζης αυξάνει τις δαπάνες μισθοδοσίας σε ένα χρεοκοπημένο οργανισμό κατά 16,5% και η ΝΔ δεσμεύεται να μην απολύσει κανένα ακόμα και εξόφθαλμα περισσευούμενο…»

Η ανάρτηση του Στέφανου Μάνου στο facebook:

Ο ΟΣΕ (Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδας) έχει περιορίσει τη δραστηριότητα του στη συντήρηση της υποδομής που χρησιμοποιούν τα τρένα. Αρμοδιότητα του ΟΣΕ είναι η συντήρηση των σιδηροτροχιών, η σήμανση, η τοποθέτηση καλωδίων για την ηλεκτροκίνηση, κλπ. Όταν συρμοί της “Τραινοσε” ή άλλης εταιρείας χρησιμοποιούν το σιδηροδρομικό δίκτυο καταβάλλουν στον ΟΣΕ ένα δικαίωμα χρήσης του δικτύου. Τα δικαιώματα αυτά είναι τα έσοδα του ΟΣΕ.

Για το 2019 ο προϋπολογισμός του ΟΣΕ που εγκρίθηκε από τον υπουργό κ. Σπίρτζη προβλέπει έσοδα 28,5 εκ. ευρώ. Το 2018 ήταν 27,5 εκ. ευρώ. Η μισθοδοσία το 2018 για την πραγματοποίηση εσόδων 27,5 εκ. έφθασε τα 40,0 εκ. ευρώ. Ο κ. Σπίρτζης για το 2019 ενέκρινε αύξηση της μισθοδοσίας σε 46,5 εκ. ευρώ! (Τα στοιχεία αντλώ από σημερινό ρεπορτάζ του Β. Μανδραβέλη στην Καθημερινή).

Μετά από 3 μνημόνια και 4 χρόνια κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ αυτή είναι η κατάσταση με τον ΟΣΕ. Άθλια κατάσταση υποδομής που υπονομεύει κάθε προσπάθεια βελτίωσης των σιδηροδρομικών υπηρεσιών. Απίθανα ελλείμματα που εν τέλει επιβαρύνουν τους Έλληνες πολίτες. Ένα πολιτικό σύστημα που αρνείται να μάθει και να βγάλει συμπεράσματα.

Ο κ. Σπίρτζης αυξάνει τις δαπάνες μισθοδοσίας σε ένα χρεοκοπημένο οργανισμό κατά 16,25% και η Ν.Δ. δεσμεύεται να μην απολύσει κανένα ακόμα και εξόφθαλμα περισσευούμενο!

Από το newsroom του economico.gr

Περισσότερα νέα, ρεπορτάζ και αναλύσεις:ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Καμία δημοσίευση για προβολή