Στα χέρια της Wyndham Hotel Group περνάει το Akti Imperial Hotel στη Ρόδο

Συμφωνία υπεγράφει, σύμφωνα με πληροφορίες, μεταξύ του αμερικανικού ξενοδοχειακού κολοσσού και του επιχειρηματία Νίκου Κούτρα, για το Akti Imperial Hotel & Convention Center Dolce by Wyndham.

Πρόκειται ουσιαστικά για το δεύτερο ξενοδοχείο του brand της Dolce στην Ελλάδα. Το πρώτο ξενοδοχείο άνοιξε πέρυσι στη Βραυρώνα ως Dolce Attica Riviera, σηματοδοτώντας το πρώτο παγκοσμίως franchise με τη φίρμα Dolce της Wyndham, που έφερε στη χώρα μας το 2016 η Zeus International στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ των δύο μερών για την επέκταση του αμερικανικού ξενοδοχειακού κολοσσού στην ελληνική αγορά.

Όσον αφορά τη νέα συμφωνία στη Ρόδο, αυτή τη φορά δεν αφορά τη Zeus και αποτελεί απευθείας συμφωνία franchise μεταξύ του ιδιοκτήτη του Akti Imperial και της Wyndham, η οποία, κατά τις πληροφορίες κυοφορούνταν ήδη από τον περασμένο Μάρτιο. Ο κ. Κούτρας είχε αποκτήσει το ξενοδοχείο το 2017 στο διαγωνισμό που είχε πραγματοποιηθεί τότε από την Eurobank, στην οποία είχε περιέλθει το ξενοδοχειακό συγκρότημα στην Ιαλυσό -γνωστό και ως πρώην Sofitel Capsis- και παρέμεινε κλειστό από το 2012.

[more]

Το ξενοδοχείο άνοιξε πέρυσι για πρώτη φορά, μετά από μία επταετία, ενώ φέτος θα λειτουργεί κάτω από την ομπρέλα της Wyndham «ποντάροντας» σε μεγάλο βαθμό και στον συνεδριακό τουρισμό κι έχοντας κλείσει ήδη και το πρώτο μεγάλο συνέδριο για το τέλος Οκτωβρίου. Σημειωτέον ότι το ξενοδοχείο διαθέτει τις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις σε συνεδριακούς χώρους στη Νοτιοανατολική Ευρώπη με 22.500 τ.μ. χώρων και δυναμικότητα έως 8.500 συνέδρων, ενώ το συγκρότημα έχει 710 δωμάτια σε 9 ορόφους. Το ξενοδοχείο βρίσκεται στην Ιαλυσό, στην παραλία της Ιξιάς, πέντε χιλιόμετρα από την πόλη της Ρόδου, ενώ ήταν γνωστό ήδη από την προηγούμενη δεκαετία ως συνεδριακός προορισμός έχοντας λάβει ουκ ολίγες ευρωπαϊκές διακρίσεις καθ’όλη τη διάρκεια της προηγούμενης δεκαετίας.

Τα Dolce Hotels & Resorts αποτελούν μέλος της Wyndham Hotel Group με σημαντική παρουσία κα στο κομμάτι των συνεδρίων, συμμετέχοντας και στο Wyndham Rewards, το πρόγραμμα loyalty του ομίλου. Το χαρτοφυλάκιο των Dolce περιλαμβάνει κορυφαία ξενοδοχεία, θέρετρα και συνεδριακά κέντρα στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη προσφέροντας 600.000 τετραγωνικά μέτρα χώρων συνάντησης, φιλοξενώντας περίπου 100.000 εκδηλώσεις με πάνω από 4 εκατομμύρια πελάτες κάθε χρόνο. Τα ακίνητα είναι πιστοποιημένα από τη Διεθνή Ένωση Συνεδριακών Κέντρων (IACC) και διαθέτουν ξεχωριστό σχεδιασμό.

Η εταιρεία διαθέτει ένα portfolio 20 ξενοδοχειακών brands, συμπεριλαμβανομένων των Super 8, Days Inn, Ramada, Microtel Inn & Suites, La Quinta, Wingate, AmericInn, Hawthorn Suites, The Trademark Collection και Wyndham. H Wyndham Hotels & Resorts είναι επίσης κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών ξενοδοχειακού management, με περισσότερα από 400 ξενοδοχεία υπό τη διαχείρισή της. Στην Ελλάδα ήρθε μέσω της συνεργασίας της με την Zeus International όταν πριν από μία τριετία άνοιξε το Wyndham Grand στην πλατεία Καραϊσκάκη κι ακολούθησαν τα επόμενα βήματα εντός κι εκτός Αθηνών.

[/more]

Από το newsroom του economico.gr

Περισσότερα νέα, ρεπορτάζ και αναλύσεις:ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο

Καμία δημοσίευση για προβολή