Στο “φουλ” οι προεκλογικές μηχανές της ΝΔ. Ο σχεδιασμός των επόμενων μηνών και η διττή εκστρατεία του Κ. Μητσοτάκη

Μητσοτάκης προεκλογική καμπάνια

Aνεξάρτητα από τον ακριβή χρόνο των εκλογών, ο οποίος, όπως είπε προ διημέρου και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γ. Οικονόμου, μπορεί να γίνουν 2-3 μήνες νωρίτερα, δηλαδή την άνοιξη, η κυβερνητική παράταξη έχει ήδη μπει σε καθαρά προεκλογικούς ρυθμούς.

Το Μέγαρο Μαξίμου, σύμφωνα με πληροφορίες, εκπονεί παράλληλες προεκλογικές εκστρατείες, που θα συνδυάζουν τόσο τις παραδοσιακές μεθόδους ( περιοδείες του πρωθυπουργού Κ. Μητσοτάκη και κορυφαίων κυβερνητικών και κομματικών στελεχών ανά την επικράτεια ), όσο και σύγχρονες προσεγγίσεις, και μεθόδους.

Κεντρικός άξονας της κάθε περιοδείας παραδοσιακού τύπου είναι να συγκεντρώνονται τα έργα που γίνονται στην κάθε περιφέρεια και να παρουσιάζονται ως «πακέτο», κάτι που υπηρετεί το κεντρικό σύνθημα «το είπαμε, το κάναμε».

Το μοντέλο “μικρές ΔΕΘ”

Από εκεί και πέρα το μοντέλο με τις «μικρές ΔΕΘ», με τη διεξαγωγή δηλαδή συνεντεύξεων Τύπου ανά περιφέρεια, θα ισχύσει και σε άλλες περιοδείες.
Αύριο,  Δευτέρα ο πρωθυπουργός θα βρεθεί στην έδρα της Περιφέρειας Πελοποννήσου, την Τρίπολη, όπου σε γενικές γραμμές θα ακολουθηθεί το ίδιο μοντέλο, ενώ θα κάνει και προγραμματική ομιλία που θα αφορά ολόκληρη την Πελοπόννησο.
Μέχρι το τέλος του χρόνου ο πρωθυπουργός θα επισκεφθεί και τη Λάρισα, πρωτεύουσα της Περιφέρειας Θεσσαλίας, σε διήμερη επίσκεψη στα πρότυπα της Πάτρας, ενώ ο στόχος είναι να κάνει τέτοιους είδους «κεντρικές» περιοδείες δύο φορές τον μήνα έως τις εκλογές, που θα πλαισιώνουν άλλες μικρότερες και πιο στοχευμένες δράσεις.

Επαφές με ειδικά κοινά

Παράλληλα με τα παραπάνω, ο πρωθυπουργός,  κάνει διαρκώς έναν παράλληλο προεκλογικό αγώνα με «ειδικά κοινά». Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται η πρόσφατη συνάντησή του στο Μέγαρο Μαξίμου με την Εθνική Ομάδα Μαθητικής Ρομποτικής, που πρόσφατα διακρίθηκε σε διεθνή διαγωνισμό. Νωρίτερα ο κ. Μητσοτάκης επισκέφθηκε τον σύλλογο «Θετική Φωνή», με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS.

Αλλά αυτές δεν είναι οι μόνες στοχευμένες συναντήσεις. Πριν από περίπου μία εβδομάδα είχε συνάντηση με μαθητές και μαθήτριες έξι μειονοτικών σχολείων του Νομού Ροδόπης στο Μέγαρο Μαξίμου, συζητώντας με τα παιδιά και τους δασκάλους τους για τη λειτουργία των σχολείων, τις επιδόσεις των μαθητών και τα αιτήματα που έχουν.

Γυναίκες και ιδιωτικός τομέας 

Η πρόσφατη εμφάνιση του Κυριάκου Μητσοτάκη στη Ναταλία Γερμανού, σε μια εκπομπή με ψυχαγωγικά χαρακτηριστικά και γυναικείο κατά κύριο λόγο κοινό, συνιστά μια πρώτη ένδειξη για τα επικοινωνιακά μέσα που το Μέγαρο Μαξίμου σκοπεύει να επιστρατεύσει προκειμένου να κερδίσει τη γυναικεία ψήφο. Άλλωστε, οι γυναίκες αποτελούν το μισό εκλογικό σώμα, και ως εκ τούτου, βρίσκονται ψηλά στον προεκλογικό σχεδιασμό της ΝΔ.
Μια δεύτερη κοινωνική ομάδα στην οποία η Νέα Δημοκρατία θα δώσει μεγάλη βαρύτητα έως τις εκλογές είναι οι μισθωτοί του ιδιωτικού τομέα. Οι μειώσεις φόρων που υποσχέθηκε ο πρωθυπουργός προτού εκλεγεί έχουν όλες υλοποιηθεί και θα αποτελέσουν το βασικό περιεχόμενο που θα στηρίζει το σλόγκαν «το είπαμε, το κάναμε».
Παράλληλα, η κυβέρνηση θα αναδείξει το γεγονός πως έχουν δημιουργηθεί νέες θέσεις εργασίας, ενώ έχει προωθηθεί με αρκετά νομοθετήματα η στήριξη της οικογένειας.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο

Καμία δημοσίευση για προβολή