Στον “αέρα” ο διαγωνισμός για τον 6ο προβλήτα του ΟΛΘ

Δημοσιεύτηκε σήμερα η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το πρώτο στάδιο (προεπιλογή) του διαγωνισμού, με αντικείμενο την ανάδειξη αναδόχου για την επέκταση του 6ου προβλήτα του λιμένος της Θεσσαλονίκης, ενός έργου ενδεικτικού προϋπολογισμού υποβολής προσφορών 130 εκατ. ευρώ (μη συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ).

Εντός του πρώτου τριμήνου του 2020 και μετά την ολοκλήρωση της αξιολόγησης αυτού του πρώτου σταδίου, η “Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης(ΟΛΘ ΑΕ) αναμένεται να διαβιβάσει στις προεπιλεγείσες εργοληπτικές εταιρείες την πρόσκληση υποβολής δεσμευτικών προσφορών, για συμμετοχή στο δεύτερο στάδιο της διαγωνιστικής διαδικασίας, που αφορά στην εκτέλεση και ολοκλήρωση του συνόλου του έργου.

Το συγκεκριμένο έργο αποτελεί το σημαντικότερο μέρος των υποχρεωτικών επενδύσεων, τις οποίες ανέλαβε η ΟΛΘ ΑΕ, σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης με το ελληνικό Δημόσιο.

Ως καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή των φακέλων του πρώτου σταδίου έχει οριστεί η 7η Φεβρουαρίου (ενώ η ενδεικτική προθεσμία για το δεύτερο λήγει τον Απρίλιο του 2020).

Το έργο περιλαμβάνει τουλάχιστον τις παρακάτω εργασίες: πρώτον, την κατασκευή ενός νέου επιπρόσθετου κρηπιδότοιχου, ως ευθείας προέκτασης του ήδη υφιστάμενου (κρηπιδότοιχου 26), με ελάχιστο συνεχές μήκος 440 μέτρων, εκ των οποίων τα 400 μέτρα τουλάχιστον θα παρέχουν ελάχιστο βάθος -17.60 μέτρων από τη Μέση Στάθμη της Θάλασσας (ΜΣΘ), δεύτερον την κατασκευή επιπρόσθετου χερσαίου χώρου, πλάτους τουλάχιστον 300 μέτρων, παράλληλα με τον πιο πάνω νέο κρηπιδότοιχο και τρίτον την εκτέλεση όλων των συμπληρωματικών έργων υποδομής, που απαιτούνται για την πλήρη λειτουργία του νέου κρηπιδότοιχου και του αντίστοιχου χερσαίου χώρου, συμπεριλαμβανομένων: της βυθοκόρησης του διαύλου ναυσιπλοΐας και του κύκλου ελιγμών των πλοίων με ελάχιστο βάθος – 17,60 μέτρα από ΜΣΘ, τα δάπεδα του χερσαίου χώρου, καθώς και τα απαραίτητα δίκτυα επικοινωνιών και υπηρεσιών.

Βάσει των όρων της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος, που δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα της ΟΛΘ ΑΕ, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει -μεταξύ άλλων- “να διαθέτουν ειδική εμπειρία κατασκευής λιμενικών έργων, η οποία θα καλύπτεται με την εκτέλεση λιμενικών έργων τα τελευταία 10 χρόνια”, συνολικού προϋπολογισμού  80 εκατ. ευρώ. Στην περίπτωση κοινοπραξιών, η πιστοποιούμενη εμπειρία δύναται να προκύπτει αθροιστικά από το σύνολο των μελών της κοινοπραξίας, ανεξάρτητα από το πιστοποιούμενο κόστος κατασκευαστικών εργασιών ανά έργο. Για τα έργα αυτά, οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν οριστεί ως εργολάβοι εντός των τελευταίων δέκα (10) ετών (περίοδος από 01/01/2010 – 31/12/2019). Τα πιστοποιούμενα έργα δύναται να αναφέρονται είτε σε ολοκληρωμένα έργα είτε σε έργα που βρίσκονται την παρούσα στιγμή σε εξέλιξη.

Υπενθυμίζεται ότι η χερσαία λιμενική ζώνη του λιμένος Θεσσαλονίκης καλύπτει έκταση περίπου 1.550.000 τετραγωνικών και εκτείνεται σε μήκος περίπου 3.500 μέτρων. Διαθέτει 6.150 μέτρα κρηπιδωμάτων, έξι προβλήτες, κτήρια διοικητικής και τεχνικής υποστήριξης, αποθήκες και υπόστεγα, ειδικό εξοπλισμό και λοιπές εγκαταστάσεις. Είναι ο μεγαλύτερος λιμένας διαμετακομιστικού εμπορίου της χώρας και εξυπηρετεί τις ανάγκες των 15 περίπου εκατομμυρίων κατοίκων της διεθνούς ενδοχώρας του.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ – ΜΠΕ

 

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ, ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Καμία δημοσίευση για προβολή