Τα μεγάλα λάθη που κάνουμε όταν πηγαίνουμε στο σούπερ μάρκετ…

    Κώστας Σκρέκας: «Στόχος μας 500 κωδικοί προϊόντων να έχουν μείωση στα σούπερ μάρκετ»

    Υπάρχουν κάποια λάθη που κάνουμε όταν πηγαίνουμε στο σούπερ μάρκετ που μας “βγάζουν” εντελώς εκτός προϋπολογισμού.

    Για να βοηθήσουμε, σας παραθέτουμε τα ποιο συνηθισμένα που εάν προσέξετε και τα αποφύγετε είναι σίγουρο ότι θα γλιτώσετε χρήματα:

    Η Αγορές προϊόντων με λάθος σειρά

    Συχνά μας φαίνεται δύσκολο να περιορίσουμε τον αριθμό των ειδών που αγοράζουμε στα σούπερ μάρκετ. Αλλά δεν υπάρχει τίποτα το μη ρεαλιστικό για να αρχίσουμε να επιλέγουμε περισσότερα προϊόντα που είναι καλά για την υγεία μας.

    Αν απλά δεν μπορείτε να αντισταθείτε στο γέμισμα του καλαθιού σας, δοκιμάστε να ξεκινήσετε τα ψώνια σας στο τμήμα λαχανικών: τα φρούτα και τα λαχανικά θα πάρουν αρκετό χώρο, έτσι θα υπάρχει λιγότερος χώρος για τα ακριβά και ανθυγιεινά πράγματα.

     Δεν γνωρίζετε τις τιμές των προϊόντων που αγοράζετε πιο συχνά

    Προσπαθήστε να απομνημονεύσετε ή ακόμα και να καταγράψετε τις τιμές των προϊόντων που αγοράζετε τακτικά. Αυτό θα σας βοηθήσει να μην ξεγελιέστε από ψεύτικες πωλήσεις, όταν η τιμή παραμένει σχεδόν η ίδια, ενώ η ταμπέλα φωνάζει για μια τεράστια έκπτωση.

    Την επόμενη φορά που θα πάτε σε ένα σούπερ μάρκετ, θα κάνετε λιγότερες απρογραμμάτιστες αγορές και θα επωφεληθείτε καλύτερα από γνήσιες εκπτώσεις.

    Δεν προγραμματίζετε εκ των προτέρων

    Αυτό αφορά όχι μόνο τις λίστες αγορών σας, αλλά και τα μενού για τα γεύματα σας για την επόμενη εβδομάδα. Προγραμματίζοντας τα γεύματα σας από Δευτέρα έως Παρασκευή, θα γνωρίζετε πάντα ποια προϊόντα θα αγοράσετε για την προετοιμασία των πιάτων. Με αυτόν τον τρόπο, θα είναι λιγότερο πιθανό να κάνετε άχρηστες αγορές.

    Δε δίνετε προσοχή στο βάρος του προϊόντος

    Ας υποθέσουμε ότι υπάρχουν 2 πακέτα βουτύρου παρόμοιου μεγέθους στο ράφι, ένα από τα οποία είναι ελαφρώς φθηνότερο από το άλλο. Μην βιαστείτε να αγοράσετε αυτό που κοστίζει λιγότερο! Αρχικά, ελέγξτε το βάρος των προϊόντων.

    Μπορεί να αποδειχθεί ότι το πιο ακριβό πακέτο ζυγίζει περισσότερο. Έτσι, όσον αφορά την αναλογία τιμής / βάρους, θα είναι πιο λογικό να αγοράσετε αυτό το προϊόν αντί το φθηνότερο.

    Αγνοείτε τις μάρκες του καταστήματος

    [more]

    Σχεδόν κάθε σούπερ μάρκετ πωλεί μια ποικιλία προϊόντων με τη δική του ετικέτα. Αυτά τα τρόφιμα κοστίζουν λιγότερο από αυτά που παράγονται από τους γνωστούς κατασκευαστές.

    Ταυτόχρονα, η ποιότητά τους δεν είναι καθόλου κατώτερη και η μόνη διαφορά είναι η λιγότερο έγχρωμη συσκευασία. Εκτός αυτού, τα προϊόντα αυτά κατασκευάζονται από τα ίδια εργοστάσια που εξυπηρετούν δημοφιλή εμπορικά σήματα.

     Δε δοκιμάζετε νέα προϊόντα

    Πολλοί από εμάς συνεχίζουμε να αγοράζουμε προϊόντα που ανήκουν σε ένα μόνο εμπορικό σήμα, φοβούμενοι να δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό. Ωστόσο, οι κατασκευαστές νέων, λιγότερο γνωστών εμπορικών σημάτων, πωλούν συχνά ποιοτικά προϊόντα σε σημαντικά χαμηλότερες τιμές.

    Μη φοβάστε να πειραματιστείτε. Αυτό όχι μόνο θα σας εξοικονομήσει χρήματα, αλλά και θα σας βοηθήσει να ανακαλύψετε πιο νόστιμα και υγιεινά τρόφιμα.

    Δεν προσέχετε τις προσφορές

    Υπάρχουν ειδικές εφαρμογές που συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τις εκπτώσεις στα σούπερ μάρκετ που βρίσκονται κοντά σας. Τα προγράμματα αυτά σας επιτρέπουν να συγκρίνετε τις τιμές για τα ίδια προϊόντα σε διάφορα καταστήματα, ώστε να βρείτε τις καλύτερες προσφορές.

    Αποφεύγετε τα φθηνά προϊόντα, γιατί;

    Διάφορα δημητριακά, ζάχαρη, αλάτι, μπαχαρικά και άλλα παρόμοια προϊόντα μπορούν να αγοραστούν σε πολύ λογικές τιμές. Για παράδειγμα, η απλή συσκευασμένη ζάχαρη είναι εξίσου καλή με τα προϊόντα που πωλούνται σε ελκυστικές συσκευασίες.

    Επιλέγετε τα προϊόντα που βρίσκονται μπροστά στα ράφια

    Για να βρείτε τα πιο φρέσκα προϊόντα, κοιτάξτε πάντα στο πίσω μέρος των ραφιών. Οι εργαζόμενοι στο κατάστημα είναι γνωστό ότι τοποθετούν στο μπροστινό μέρος των ραφιών τα προϊόντα που πρόκειται να λήξουν πιο σύντομα.

    Πέφτετε θύματα της διαφήμισης

    Φυτικά έλαια με βιταμίνη Ε, αλάτι χωρίς Γενετικά Τροποποιημένους Οργανισμούς, αυγά με…πράσινες και μπλε βούλες

    Όλα αυτά τα τεχνάσματα του μάρκετινγκ έχουν καλή επίδραση στις πωλήσεις, αλλά πριν αγοράσετε κάποιο από αυτά τα «μοναδικά» προϊόντα, αναρωτηθείτε αν είναι πραγματικά μοναδικά αυτά που αναγράφουν.

    [/more]

    Από το newsroom του economico.gr

    Περισσότερα νέα, ρεπορτάζ και αναλύσεις:ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

     

     

    Καμία δημοσίευση για προβολή