“Τα ταξίδια όπως τα γνωρίζαμε έχουν τελειώσει και δεν θα επιστρέψουν ξανά” δηλώνει ο CEO της Airbnb

“Όποιος έχει προσπαθήσει να κάνει προβλέψεις αυτό το διάστημα για το μέλλον του κλάδου μας, σίγουρα έχει πέσει έξω”, δήλωσε μεταξύ άλλων ο συνιδρυτής και CEO της Airbnb Brian Chesky σε συνέντευξη που παραχώρησε στο CNBC, μιλώντας για το μέλλον των ταξιδιών, καθώς και για τις επιπτώσεις στην Airbnb από την παγκόσμια κρίση που προκάλεσε ο κοροναϊός.

Ο CEO της Airbnb Brian Chesky

“Μας πήρε 12 χρόνια για να στήσουμε την Airbnb και χάσαμε σχεδόν τα πάντα σε 6 εβδομάδες”

“Τα ταξίδια όπως τα γνωρίζαμε, έχουν τελειώσει και δεν θα ξαναεπιστρέψουν”, ανέφερε ο Chesky, επισημαίνοντας παράλληλα πως “ο τουρισμός και τα ταξίδια θα ανακάμψουν, όσο χρόνο κι αν αυτό χρειαστεί, δεν θα είναι ποτέ όμως υπό τις συνθήκες που γνωρίζαμε”. Προσέθεσε ακόμη πως “μας πήρε 12 χρόνια για να φτιάξουμε την Airbnb και χάσαμε σχεδόν τα πάντα μέσα σε 4-6 εβδομάδες”.

“Δε θέλω να πω ότι τα ταξίδια έχουν τελειώσει, αλλά ότι το μοντέλο με το οποίο ταξιδεύαμε πλέον έχει πεθάνει και δε θα επανέλθει. Αυτό που θέλουν οι περισσότεροι είναι να μπουν στο αυτοκίνητό τους, να πάνε σε μια μικρή κοινότητα και να μείνουν σε κάποιο σπίτι, δεν θέλουν να περάσουν σύνορα ή να μπουν σε αεροπλάνα. Θέλουν να αισθάνονται ασφαλείς”, πρόσθεσε. “Θα αρχίσετε να βλέπετε τα ταξίδια να γίνονται πιο τοπικά, σε μικρότερες κοινότητες”, και οι άνθρωποι σταδιακά θα συνειδητοποιήσουν, πως δεν χρειάζεται να μπουν σε αεροπλάνο για να κάνουν μια επαγγελματική συνάντηση.

“Ελπίζουμε για το καλύτερο, σχεδιάζουμε για το χειρότερο”

Όπως αναφέρει, τουλάχιστον στις ΗΠΑ, η εταιρεία παρουσιάζει σημάδια ανάκαμψης σε μία “ανθεκτική” αγορά όπως την χαρακτηρίζει. Επεσήμανε επίσης, πως η Airbnb έχει περισσότερους οικοδεσπότες αυτή τη στιγμή, σε σχέση με πριν την πανδημία, ενώ έχει προβεί σε δραστικές αλλαγές, προκειμένου να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα.

Όσον αφορά το μέλλον της εταιρείας, δήλωσε πως αυτό είναι πραγματικά αβέβαιο, λόγω του φόβου για ενδεχόμενο δεύτερο κύμα του φονικού ιού στον κόσμο. Σημειώνεται, πως η εταιρεία δέχτηκε σφοδρό πλήγμα κατά την διάρκεια της πανδημίας, απολύοντας σχεδόν το 25% του εργατικού δυναμικού της.