Τέλος στη συνεργασία Coca-Cola HBC και Lavazza

Τέλος στη συνεργασία του ομίλου Coca-Cola HBC και της Lavazza. Σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία, η ελληνική αγορά έχει στρατηγική σημασία για την ίδια και στοχεύει σε μια πιο άμεση προσέγγιση marketing για την Ελλάδα.

Από την πλευρά της, η Coca-Cola HBC τονίζει πως ο καφές θα συνεχίσει και στο μέλλον να έχει καταλυτικό ρόλο στη στρατηγική της για να γίνει ένας total beverage partner. Η συνεργασία θα λήξει στις 31 Οκτωβρίου.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση αναφέρει:

Ο Όμιλος Coca-Cola HBC και η Lavazza ανακοινώνουν τη λύση της συνεργασίας τους, η οποία στην Ελλάδα θα τεθεί σε εφαρμογή από τις 31 Οκτωβρίου 2019.Και οι δύο εταιρείες δεσμεύονται ότι μέχρι την ολοκλήρωση της μεταξύ τους συνεργασίας, οι πελάτες θα συνεχίσουν να απολαμβάνουν την ίδια υποστήριξη και όλες οι υφιστάμενες συμφωνίες θα συνεχίσουν να είναι σε ισχύ.

Ο Πρόδρομος Νικολαΐδης, Coffee Director του Ομίλου Coca-Cola HBC, δήλωσε: «η συνεργασία μας χάρισε πολύτιμη εμπειρία σε μια σημαντική κατηγορία που υποστηρίζει το όραμά μας να γίνουμε ένας total beverage partner, διαθέτοντας ένα πλούσιο χαρτοφυλάκιο προϊόντων που προσφέρει επιλογές σε όλες τις περιστάσεις κατανάλωσης κάθε ημέρας. Ο καφές θα συνεχίσει και στο μέλλον να έχει έναν καταλυτικό ρόλο σε αυτή τη στρατηγική. Ωστόσο, έχουμε συμφωνήσει ότι τώρα είναι η σωστή στιγμή να διαχωρίσουμε τις δραστηριότητές μας καθώς διερευνούμε καινούργιες και διαφορετικές συνεργασίες σε αυτήν την κατηγορία».

Ο Mauro Mantovani, Global CCO του Ομίλου Lavazza, δήλωσε: «η Ελλάδα είναι μια χώρα με στρατηγική σημασία για εμάς: θα επιταχύνουμε τη δραστηριότητά μας στην αγορά με μια πιο άμεση προσέγγιση marketing, χτίζοντας στέρεες συνεργασίες με εξειδίκευση στον καφέ σε τοπικό επίπεδο και συνεχίζοντας χωρίς διακοπή όλες τις συνεργασίες που αναπτύχθηκαν από την Coca-Cola HBC στην Ελλάδα. Η Coca-Cola HBC υπήρξε ένας σημαντικός συνεργάτης σε αυτήν την περίοδο ανάπτυξής μας στην περιοχή. Η αποστολή της Lavazza, ενός παγκόσμιου premium brand, είναι να προωθεί την αυθεντική απόλαυση του ιταλικού καφέ παντού στον κόσμο, σε όλες του τις μορφές, ανταγωνιζόμενη σε όλες τις κατηγορίες και τα κανάλια, έχοντας την ποιότητα ως λέξη-κλειδί στην καρδιά όλων όσων κάνουμε».

Από το newsroom του economico.gr

Περισσότερα νέα, ρεπορτάζ και αναλύσεις:ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ