Θα βοηθήσει το Click in shop; Πόσο θα  αλλάξει ο Covid-19 τo μοντέλο λειτουργίας του εμπορίου; 

Της Δάφνης Γρηγοριάδη

Click in shop θα τεθεί σε εφαρμογή αρχές του νέου έτους παράλληλα με  το click away η δυνατότητα των καταναλωτών δηλαδή να δοκιμάζουν τα προϊόντα που έχουν παραγγείλει κατόπιν ραντεβού στο κατάστημα. Η νέα μέθοδος θα εξυπηρετήσει τους καταναλωτές να αποφύγουν την ταλαιπωρία της  επιστροφής προϊόντων. Το μέτρο θα βοηθήσει και τις επιχειρήσεις ώστε να ανταπεξέλθουν  καλύτερα στις παραγγελίες των  πελατών  τους. Επίσης  η νέα μέθοδος προσφέρει  την δυνατότητα μεγαλύτερου κέρδους καθώς έρευνες δείχνουν ότι οι καταναλωτές επιλέγουν περισσότερα προϊόντα στο κατάστημα από ότι στο διαδίκτυο.

Όλες οι ελπίδες στις Χειμερινές εκπτώσεις: Με τα έως τώρα  επιδημιολογικά δεδομένα, το λιανικό εμπόριο δεν μπορεί να τεθεί ξανά σε λειτουργία υπό συνθήκες κανονικότητας, τουλάχιστον μέχρι τα μέσα του Ιανουαρίου.  Μεγάλο στοίχημα για τους επαγγελματίες του κλάδου αποτελεί πλέον ο τζίρος των χειμερινών εκπτώσεων που ξεκινά το νέο έτος και η προσπάθεια αντιστάθμισης μέρους των χαμένων εσόδων από την εορταστική περίοδο.

Θα αλλάξει ο Covid-19 την φιλοσοφία λειτουργίας του λιανικού εμπορίου σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο;  Η επιτάχυνση της εναρμόνισης μας με το διαδικτυακό εμπόριο έχει μετατρέψει πολλά από τα  καταστήματα σε μίνι αποθήκες, βοηθώντας στην εκπλήρωση ηλεκτρονικών παραγγελιών σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα και με χαμηλότερο κόστος. H έλευση της πανδημίας επιτάχυνε  μέσα σε λίγους μήνες μια νέα  μορφή εμπορίου η οποία θα συνέβαινε κάποια στιγμή, όμως στο μακρινό μέλλον.  Τα φυσικά καταστήματα ωστόσο εξακολουθούν να είναι σημαντικότερα για τον κλάδο του λιανικού εμπορίου.

Με το βλέμμα στο μέλλoν: Νέα τάση πρόκειται να καθιερωθεί στον κλάδο μετά το πέρας της πανδημίας στο λιανεμπόριο. Ήδη στις Η.Π.Α ορισμένες εταιρείες δοκιμάζουν ακόμη μεγαλύτερους μετασχηματισμούς. Δύο πολυκαταστήματα μετατρέπονται  αποκλειστικά σε κέντρα για υπηρεσίες παραλαβής και εκπλήρωση παραγγελιών μέσω διαδικτύου, όχι για ψώνια στο κατάστημα.  Στην χώρα μας, ήδη έχουμε δει ανάλογα εγχειρήματα  από μικρές επιχειρήσεις οι οποίες δεν έχουν καν φυσικό κατάστημα. Η λειτουργία τους με αυτόν τον τρόπο ήταν αποτέλεσμα της κρίσης και της προσπάθειας μείωσης του λειτουργικού τους κόστους.

Αν η τάση αυτή μεταφερθεί και καθιερωθεί στις μεγαλύτερες εταιρείες, τότε θα ευνοηθούν και οι μικρότερες καθώς θα έχουν συνηθίσει την ιδέα οι καταναλωτές και θα είναι πρόθυμοι να πραγματοποιήσουν περισσότερες αγορές με αυτόν τον τρόπο.

Καμία δημοσίευση για προβολή