Tο Apple Watch κερδίζει τη μάχη με τους παραδοσιακούς κατασκευαστές ελβετικών ρολογιών

Το Apple Watch κατόρθωσε το 2019 να ξεπεράσει τις πωλήσεις ολόκληρης της ελβετικής ωρολογοποιίας.

Η εταιρεία ερευνών αγοράς Strategy Analytics εκτιμά ότι η Apple πούλησε ανά τον κόσμο 30,7 εκατ. Apple Watches to 2019, έναντι συνολικών πωλήσεων περίπου 21,1 εκατ. ρολογιών για την ωρολογοποιία της Ελβετίας, σε μια ένδειξη στροφής των καταναλωτών προς τις «έξυπνες» συσκευές εις βάρος των παραδοσιακών ρολογιών.

«Τα αναλογικά ρολόγια χειρός παραμένουν δημοφιλή μεταξύ των καταναλωτών μεγαλύτερης ηλικίας, αλλά οι νεώτεροι αγοραστές κλίνουν προς τα smartwatches και τα ηλεκτρονικά ρολόγια», αναφέρει η Strategy Analytics σε έκθεσή της.

«Οι παραδοσιακοί κατασκευαστές ελβετικών ρολογιών, όπως η Swatch και Tissot, χάνουν στον πόλεμο με τα “έξυπνα” ρολόγια», αναφέρεται.

Η κατηγορία wearable συσκευών της Apple περιλαμβάνει τα Apple Watch και τα ασύρματα ακουστικά AirPods, και αναπτύσσεται με δυναμικούς ρυθμούς. Στο τρίμηνο έως τα τέλη Δεκεμβρίου, το συγκεκριμένο τμήμα απέφερε πωλήσεις άνω των 10 δισ. δολαρίων, καταγράφοντας αύξηση 27% σε ετήσια βάση.

Οι πωλήσεις ελβετικών ρολογιών ανήλθαν στα 20,6 εκατ. συσκευές το 2019, σύμφωνα με στοιχεία της Ομοσπονδίας Ελβετικής Ωρολογοποιίας. Τα συγκεκριμένα στοιχεία δεν περιλαμβάνουν πωλήσεις εντός Ελβετίας, γι’ αυτό και τα στοιχεία της Strategy Analytics είναι υψηλότερα. Οι εξαγωγές ελβετικών ρολογιών ήταν μειωμένες 13% το 2019.

Πηγή: CNBC

Περισσότερα νέα, ρεπορτάζ και αναλύσεις: ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ