Το Facebook μελετά την κατάργηση των “likes” στις αναρτήσεις των χρηστών του

Το Facebook μελετά τη μη προβολή δημοσίως του αριθμου των «likes» που συνοδεύουν τις αναρτήσεις των χρηστών του.

Σε αυτήν την περίπτωση, οι χρήστες θα μπορούν να κλικάρουν το εικονίδιο του «like» σε κάποια φωτογραφία, κείμενο ή βίντεο που αναρτάται στην πλατφόρμα, αλλά μόνο ο δημιουργός της ανάρτησης θα γνωρίζει πόσοι άνθρωποι έχουν εκφράσει την «αρέσκεια» τους.

«Σχεδιάζουμε να κρύψουμε τον αριθμό των “likes” στο Facebook», δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ένας εκπρόσωπος του γίγαντα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Αυτή η σημαντική αλλαγή θα μείωνε σε ένα βαθμό την πίεση των χρηστών να κερδίσουν επιδοκιμασίες και έτσι η προσοχή να μεταφερθεί στο ίδιο το περιεχόμενο της κάθε ανάρτησης, παρά στη δημοτικότητά της.

Το Facebook ήδη δοκιμάζει σε ορισμένες χώρες αυτή τη δυνατότητα στην πλατφόρμα Instagram.

Οι χρήστες μπορούν να γνωρίζουν πόσα «likes» έχει αποσπάσει η φωτογραφία που έχουν αναρτήσει και πόσες φορές έχουν προβληθεί τα βίντεό τους, αλλά αυτά τα αριθμητικά στοιχεία δεν εμφανίζονται πλέον δημόσια.

Το Twitter επίσης δοκίμασε αυτή τη μέθοδο, αλλά διαπίστωσε ότι οι χρήστες του μέσου αυτού ενδιαφέρονται λιγότερο για tweets όταν δεν συνοδεύονται από στατιστικά στοιχεία δημοτικότητας τους.

«Όταν αφαιρείς αυτούς τους δείκτες, οι άνθρωποι συμμετέχουν λιγότερο», είχε πει τον Αύγουστο ο Κέιβον Μπέικπουρ, διευθυντής προϊόντων του Twitter, σε συνέντευξη Τύπου στο Σαν Φρανσίσκο.

Από το newsroom του economico.gr με πληροφορίες από το ΑΠΕ ΜΠΕ

Περισσότερα νέα, ρεπορτάζ και αναλύσεις:ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Καμία δημοσίευση για προβολή