To KIN.ΑΛ ...βάφτηκε κόκκινο και σηκώνει τη γροθιά αλά ΠΑΜΕ!

Ενώ η συντριπτική πλειοψηφία των ψηφοφόρων του ΚΙΝ.ΑΛ (στις εκλογές του περασμένου Ιουλίου) επιδοκιμάζουν τον τρόπο που ασκεί την εξουσία ο Κυριάκος Μητσοτάκης και δηλώνουν ότι συμφωνούν με τα πρώτα μέτρα της κυβέρνησης, το επιτελείο της Κυρίας Φώφης Γεννηματά βρίσκεται … αλλού! Και λίγο – πολύ εμφανίζει το ΚΙΝ.ΑΛ ως το «ΚΚΕ του Κέντρου», (δικαιώνοντας όσα είχε δηλώσει σχετικά ο Ευάγγελος Βενιζέλος)

Μάλιστα οι συνεργάτες της Κυρίας Γεννηματά, για του λόγου το ασφαλές δημιούργησαν και μία αφίσσα σοβιετικής αισθητικής, σε κόκκινο φόντο,που απεικόνιζε ένα εργοστάσιο μαύρου χρώματος, με τις στέγες του να είναι μυτερές και στη δεξιά πλευρά η καμινάδα του καταλήγει σε ένα ανθρώπινο χέρι, σφιγμένο σε γροθιά.

  • Την αφίσσα συνόδευε η φράση «Η Κυβέρνηση θα μας βρει απέναντι μέσα και έξω από την Βουλή!».

Μετά το πάρτι που έγινε στo  Twitter με τους χρήστες του να τρολάρουν την Κυρία Γεννηματά και τους συνεργά τες της πως το ΚΙΝΑΛ…. έπαθε ΚΚΕ, ΠΑΜΕ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ και ΣΥΡΙΖΑ, στη Χαριλάου Τρικούπη αποφάσισαν να κατεβάσουν την κόκκινη αφίσα και να ανεβάσουν μία άλλη σε πράσινο χρώμα χωρίς εργοστάσια και γροθιές, αλλά με ένα πόντιουμ.

Από πού εμπνεύστηκε το ΚΙΝΑΛ την επαναστατική αφίσσα

Η σοβιετικού τύπου αφίσα του ΚΙΝΑΛ πάντως ήταν εμφανώς εμπνευσμένη από τον Μάη του ‘68. Η διαφορά με εκείνη την αφίσα που είχε βγει πριν από 51 χρόνια είναι πως η υψωμένη γροθιά βρισκόταν στην αριστερή πλευρά και το σύνθημα ήταν «La lutte continue» (οαγώνας συνεχίζεται)

Η νέα αφίσα τώρα παραπέμπει περισσότερο σε ΠΑΣΟΚ, ενώ προτίμησε να διατηρήσει το ίδιο μήνυμα, δηλαδή «Η Κυβέρνηση θα μας βρει απέναντι μέσα και έξω από την Βουλή!» – με τους παρατηρητές να αναζητούν τα «περήφανα γηρατειά» της Κυρίας Γεννηματάπου θα σταθούν απέναντι στην κυβέρνηση με υψωμένες τις γροθιές … έξω από τη Βουλή,μαζί με το ΠΑΜΕ.

Σε μία προσπάθεια να αιτιολογήσει και να δικαιολογήσει την απόφαση του ΚΙΝΑΛ για την κόκκινη αφίσα, ο εκπρόσωπος του Κινήματος Παύλος Χρηστίδης μιλώντας στο ΣΚΑΪ είπε πως «το θέμα δεν είναι η αφίσα, αλλά το μήνυμα που θέλει να περάσει».