Toblerone: Αλλάζει συσκευασία η εμβληματική σοκολάτα σήμα κατατεθέν της Ελβετίας – Ο λόγος

Αλλάζει η συσκευασία της εμβληματικής ελβετικής σοκολάτας Toblerone. Δεν θα απεικονίζεται πλέον η κορυφή του βουνού Ματερχορν.

Κατά τ’ αλλά το αγαπημένο ενθύμιο που όλοι μας έχουμε προμηθευτει έστω και μια φορά από αεροδρόμιο θα κρατήσει το ιδιαίτερο σχήμα της και την υπέροχη γεύση που μας έχει συνηθίσει.

Ποιος ο λόγος της αλλαγής

Ο λόγος έχει να κάνει με τους αυστηρούς κανόνες σχετικά με την «ελβετικότητα» («Swissness»), και καθώς μέρος της παραγωγής της σοκολάτας θα μεταφερθεί σε εργοστάσια της Σλοβακίας η εικόνα του εμβληματικού βουνού δεν θα μπορούσε πλέον να βρίσκεται στην συσκευασία.

Τι λέει ο νόμος περί «ελβετικότητας»

Ο νόμος περί «ελβετικότητας», ο οποίος υιοθετήθηκε το 2017, περιορίζει τη χρήση της ελβετικής σημαίας αλλά και άλλων εμβληματικών στοιχείων που αναφέρονται στην ελβετική κουλτούρα και προέλευση σε τρόφιμα, βιομηχανικά προϊόντα και υπηρεσίες.

Για να διακινηθούν τα τρόφιμα ως «παραγόμενα στην Ελβετία», το 80% των πρώτων υλών πρέπει να προέρχεται από τη χώρα. Επίσης, το μεγαλύτερο μέρος της επεξεργασίας θα πρέπει να πραγματοποιείται εκεί.

Σε δήλωσή της στο BBC, η Mondelez δήλωσε ότι μεταφέρει μέρος της παραγωγής εκτός της χώρας για να «ανταποκριθεί στην αυξημένη ζήτηση παγκοσμίως και να αναπτύξει τη μάρκα Toblerone για το μέλλον».

Δεν είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία ανακοινώνει αλλαγές

Η Toblerone, η σοκολάτα σε σχήμα βουνού που παρασκευάζεται από ελβετικό γάλα με μέλι και μαντολάτο αμυγδάλου, κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1908 στη Βέρνη, την πρωτεύουσα της Ελβετίας.

Αλλά μόλις το 1970 η «οδοντωτή» σιλουέτα του Μάτερχορν έκανε το ντεμπούτο της στη συσκευασία της, με την αρκούδα και τον αετό της Βέρνης να εμφανίζονται νωρίτερα, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Toblerone.

Η Mondelez δήλωσε ότι η Βέρνη ήταν «σημαντικό μέρος της ιστορίας μας και θα συνεχίσει να είναι έτσι και στο μέλλον».

Το 2016 η Toblerone προκάλεσε αντιδράσεις αλλάζοντας τον σχεδιασμό της σοκολάτας, ώστε να απομακρυνθούν τα χαρακτηριστικά τριγωνικά κομμάτια, σε μια προσπάθεια να μειωθεί το κόστος.

Μετά από πολλές επικρίσεις, η εταιρεία επέστρεψε στο αρχικό σχήμα δύο χρόνια αργότερα.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο

Καμία δημοσίευση για προβολή