Twitter: Ο Έλον Μασκ ανακοίνωσε και επίσημα την εξαγορα του μέσου κοινωνικής δικτύωσης, επισκέφθηκε τα γραφεία του με έναν… νεροχύτη (Photo)

Αφού πρώτα επισκέφθηκε τα γραφεία του Twitter κουβαλώντας ένα… νεροχύτη (sink), με σκοπό να βοηθήσει τους εργαζόμενους να… χωνέψουν τα νέα (let the news sink in) ο πλουσιότερος άνθρωπος στον πλανήτη ανακοίνωσε ότι εξαγόρασε το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Με ανάρτησή του -πού αλλού;…- στο Twitter ο Έλον Μασκ επιβεβαίωσε τη συμφωνία εξαγοράς του μέσου λίγο πριν εκπνεύσει η προθεσμία που είχε ορισθεί από το δικαστήριο για την αγορά της πλατφόρμας με το ποσό των 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Συγκεκριμένα, ο Μασκ έγραψε: «Αγαπητοί διαφημιστές του Twitter, ήθελα να επικοινωνήσω προσωπικά για να μοιραστώ τα κίνητρά μου για την απόκτηση του Twitte. Υπήρξαν πολλές εικασίες σχετικά με το γιατί αγόρασα το Twitter. Τα περισσότερα από αυτά είναι λάθος».

Αναλυτικά, στην ανάρτησή του ο δισεκατομμυριούχος επιχειρηματίας έγραψε:

«Αγαπητοί διαφημιστές του Twitter:

Θέλω να σας απευθυνθώ προσωπικά για να μοιραστώ μαζί σας τα κίνητρά μου για την εξαγορά του Twitter. Έχουν υπάρξει πολλές θεωρίες για τον λόγο που εξαγόρασα το Twitter και για τη γνώμη μου για τη διαφήμιση. Οι περισσότερες ήταν λανθασμένες.

Ο λόγος που αγόρασα το Twitter είναι η σημασία του για το μέλλον του πολιτισμού όσον αφορά μια κοινή ψηφιακή πλατεία όπου ένα ευρύ φάσμα πεποιθήσεων μπορεί να συζητηθεί με υγιή τρόπο χωρίς να καταφεύγουμε στη βία. Υπάρχει επί του παρόντος μεγάλος κίνδυνος να κάνουν social media στροφή προς την άκρα δεξιά και την άκρα αριστερά και να δημιουργηθεί έτσι περισσότερο μίσος και διχασμός στην κοινωνία μας.

Ψάχνοντας διακαώς τα κλικ, πολλά από τα παραδοσιακά ΜΜΕ έχουν δώσει τροφή σε αυτά τα άκρα, καθώς πιστεύουν ότι αυτό θα τους φέρει χρήματα αλλά, έτσι, η ευκαιρία για διάλογο έχει χαθεί.

Γι’ αυτό αγόρασα το Twitter. Δεν το έκανα γιατί θα ήταν εύκολο. Δεν το έκανα για να βγάλω περισσότερα χρήματα. Το έκανα για να προσπαθήσω να βοηθήσω την ανθρωπότητα, την οποία αγαπώ. Και το κάνω με ταπεινότητα, αναγνωρίζοντας ότι η αποτυχία στην επιδίωξη αυτού του στόχου, παρά τις καλύτερες προσπάθειές μας, είναι μια πολύ πραγματική πιθανότητα.

Το Twitter προφανώς δεν μπορεί να γίνει ένα κολαστήριο ελεύθερο για όλους, όπου τα πάντα μπορούν να ειπωθούν χωρίς συνέπειες! Εκτός από τη συμμόρφωση με τους νόμους της χώρας, η πλατφόρμα μας πρέπει να είναι ζεστή και φιλόξενη για όλους, ώστε να μπορείτε να επιλέξετε την επιθυμητή εμπειρία σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας, όπως μπορείτε να επιλέξετε, για παράδειγμα, να βλέπετε ταινίες ή να παίζετε βιντεοπαιχνίδια από όλες τις ηλικίες.

Επίσης πιστεύω ακράδαντα ότι η διαφήμιση, όταν γίνεται με τον σωστό τρόπο, μπορεί να προσφέρει χαρά, ψυχαγωγία και πληροφορίες. Μπορεί να παρέχει μια υπηρεσία ή ένα προϊόν ή ιατρική φροντίδα που δεν ξέρατε καν ότι υπάρχει, αλλά είναι κατάλληλη για εσάς. Για να ισχύσει αυτό, είναι σημαντικό να δείξουμε στους χρήστες του Twitter διαφημίσεις που είναι όσο πιο σχετικές γίνεται με τις ανάγκες τους. Οι διαφημίσεις χαμηλής σχετικότητας είναι ανεπιθύμητες [σπαμ] αλλά οι διαφημίσεις υψηλής σχετικότητας είναι πραγματικό ωφέλιμο περιεχόμενο!

Ουσιαστικά, το Twitter θέλει να είναι η πιο σεβαστή πλατφόρμα διαφήμισης στον κόσμο η οποία ενισχύει τη μάρκα σας και μεγαλώνει την επιχείρησή σας. Προς όλους που έχουν συνεργαστεί μαζί μας, σας ευχαριστώ. Ας χτίσουμε μαζί κάτι υπέροχο».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο

Καμία δημοσίευση για προβολή