25% φθηνότερα τα καταναλωτικά προϊόντα από τα ηλεκτρονικά φαρμακεία

Έρευνα της εταιρείας Convert Group – που παρουσιάζει το Healthmag.gr (ρεπορτάζ Γιώργος Σακκάς) εκτιμά το τζίρο των ηλεκτρονικών φαρμακείων στα 110 εκατ. ευρώ για το 2017 με τα καλλυντικά να πρωταγωνιστούν

Σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης μέσω των δυνατοτήτων του διαδικτύου, εμφανίζει ο κλάδος του φαρμακείου, με τους online εκπροσώπους του κλάδου να εντείνουν τον ανταγωνισμό μέσω σημαντικών εκπτώσεων στα προϊόντα που διακινούν και αφορούν καταναλωτικά είδη, συμπληρώματα διατροφής, καλλυντικά κλπ είδη, εκτός φαρμάκων.

Η μέση έκπτωση

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας συμβούλων ηλεκτρονικού επιχειρείν, Convert Group, ή μέση έκπτωση που γίνεται στα προϊόντα που διακινούνται διαδικτυακά από ελληνικά φαρμακεία είναι της τάξης του 25%, ενώ σε πολλές κατηγορίες είναι της τάξης του 28%. 

Η αγορά των ηλεκτρονικών φαρμακείων παρουσιάζει σταθερή άνοδο με διψήφιο ρυθμό τα τελευταία χρόνια και το 2017 εκτιμάται ότι έκλεισε σε τιμές λιανικής χωρίς ΦΠΑ, στα 110 εκατ. ευρώ έναντι 90 εκατ. ευρώ το 2016 και περίπου 69 εκατ. ευρώ το 2015. Επίσης η έρευνα της Convert με βάση και την πορεία του πρώτου εξαμήνου του 2018, διαπιστώνει ρυθμό ανόδου της τάξης του 16% ο οποίος αναμένεται το 2018 να κινηθεί σε επίπεδα της τάξης των 128 εκατ. ευρώ. Την ίδια στιγμή σημαντική αύξηση παρουσιάζει και ο αριθμός των ηλεκτρονικών φαρμακείων που με βάση τα στοιχεία του Ιουνίου που συγκέντρωσε η εταιρεία φτάνουν στα περίπου 305 από 250 ένα χρόνο πριν. 

Περισσότερα στις ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Καμία δημοσίευση για προβολή