Αναβαθμίστηκαν οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΚΕΑΟ – Έμφαση στην απλούστευση των διαδικασιών για τους οφειλέτες

Στο νέο περιβάλλον παρέχεται πλέον στον οφειλέτη η δυνατότητα πρόσβασης από ένα σημείο σε ενοποιημένη εικόνα του συνόλου των μητρώων του, ανεξάρτητα από τον φορέα προέλευσης της οφειλής.

Τις συναλλαγές των οφειλετών του e-ΕΦΚΑ με τον φορέα κοινωνικής ασφάλισης διευκολύνει το νέο αναβαθμισμένο περιβάλλον των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Κέντρου Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (ΚΕΑΟ) που ολοκληρώθηκε και τέθηκε σήμερα σε λειτουργία.

Η αναβάθμιση του συστήματος περιλαμβάνει την απλούστευση των διαδικασιών με στόχο την άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των οφειλετών. Εφεξής, για την παρακολούθηση και τη διαχείριση των ληξιπρόθεσμων οφειλών δεν θα απαιτείται διακριτή πιστοποίηση ή σύνδεση ανά μητρώο οφειλέτη.

Όπως αναφέρει ο e-ΕΦΚΑ σε ανακοίνωσή του, η σύνδεση με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΚΕΑΟ πραγματοποιείται με τους προσωπικούς κωδικούς TaxisNet του οφειλέτη, μέσω της ιστοσελίδας του φορέα https://www.efka.gov.gr/el/elektronikes-yperesies/elektronikes-yperesies-keao, ακολουθώντας τη διαδρομή: Μενού > Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες > Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΚΕΑΟ.

Στο νέο περιβάλλον παρέχεται πλέον στον οφειλέτη η δυνατότητα πρόσβασης από ένα σημείο σε ενοποιημένη εικόνα του συνόλου των μητρώων του, ανεξάρτητα από τον φορέα προέλευσης της οφειλής (τ. ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, τ. ΟΑΕΕ, τ. ΟΓΑ, τ. ΤΣΜΕΔΕ, νυν e-ΕΦΚΑ κτλ.).

Οι οφειλέτες που είχαν ήδη πιστοποιηθεί στο παρελθόν στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΚΕΑΟ μπορούν να χρησιμοποιούν τους κωδικούς που ήδη διαθέτουν.

Επισημαίνεται, ότι στο νέο αναβαθμισμένο περιβάλλον των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΚΕΑΟ, κάθε οφειλέτης μπορεί να παρακολουθήσει και να διαχειριστεί μόνον τις ληξιπρόθεσμες οφειλές, οι οποίες είναι βεβαιωμένες στον Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) του και όχι τυχόν οφειλές του, βεβαιωμένες στον ΑΦΜ τρίτου προσώπου για τις οποίες συνευθύνεται εκ του νόμου (π.χ. οφειλές διοικούντων και εταίρων σε νομικά πρόσωπα).

Καμία δημοσίευση για προβολή