ΔΕΗ: Σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο – Βιντεοκλήσεις και live chat

ΔΕΗ

Όλοι μας, έχουμε κάποια στιγμή αναγκαστεί στο παρελθόν να επικοινωνήσουμε με τη ΔΕΗ για κάποιο πρόβλημα ή ερώτημα που αφορούσε στην ηλεκτροδότησή μας, υπομένοντας μακρές περιόδους αναμονής στο ακουστικό μας και τηλεφωνικές γραμμές που ήταν πάντοτε κατειλημμένες ή που απλά δεν απαντούσαν στις απεγνωσμένες κλήσεις μας. “Περιμένετε κύριε, μη φωνάζετε, θα εξυπηρετηθείτε, να περιμένετε”, ήταν πολλές φορές η απρεπής απάντηση στη μεγάλη καθυστέρηση ανταπόκρισης.

Στο πλαίσιο εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών της, σε ένα περιβάλλον σίγουρα πιο ανταγωνιστικό σήμερα εν σχέσει με το ενεργειακό μονοπώλιο του παρελθόντος, η ΔΕΗ αποφάσισε να λειτουργεί πλέον το τηλεφωνικό της κέντρο σε 24ωρη βάση, 365 ημέρες τον χρόνο. Συγκεκριμένα, οι πελάτες και κάθε ενδιαφερόμενος, μπορούν να καλούν δωρεάν στον τηλεφωνικό αριθμό 800 900 1000 οποιαδήποτε στιγμή επιλέγουν για την εξυπηρέτησή τους.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το τηλεφωνικό κέντρο ΔΕΗ δίνει απαντήσεις και λύσεις μεταξύ άλλων στα ακόλουθα ζητήματα (όχι για τεχνικές βλάβες):

– Προσφέρει ενημέρωση για νέα προϊόντα και υπηρεσίες.
– Δέχεται αιτήματα για τη σύναψη σύμβασης ρεύματος και φυσικού αερίου.
– Παρέχει πληροφορίες και διευκρινίσεις σχετικά με χρεώσεις που περιλαμβάνουν οι λογαριασμοί.
– Δίνει πληροφορίες για την εξέλιξη της πορείας αιτημάτων.
– Πραγματοποιεί εξόφληση λογαριασμών με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας.
– Πραγματοποιεί διακανονισμούς πληρωμών.
– Προσφέρει ενημέρωση και τεχνική υποστήριξη για το myΔΕΗ, τον νέο ψηφιακό “κόσμο” της ΔΕΗ.

Ειδικά για τους επαγγελματίες, η ΔΕΗ εκτός από το εξειδικευμένο τηλεφωνικό κέντρο 800 500 7000, δημιούργησε δύο νέες υπηρεσίες εξυπηρέτησης στο dei.gr, ενσωματώνοντας νέες τεχνολογίες. Συγκεκριμένα, οι υφιστάμενοι και νέοι εταιρικοί πελάτες των προγραμμάτων ΔΕΗ myBusiness 4All ή ΔΕΗ myBusiness 4All+ έχουν τη δυνατότητα χρήσης υπηρεσιών Video Call και Live Chat στην επικοινωνία τους με τη ΔΕΗ.

Με την υπηρεσία Video Call, με ένα “κλικ” ο εξειδικευμένος εκπρόσωπος βρίσκεται στην οθόνη του επαγγελματία για να τον εξυπηρετήσει και να λύσει κάθε απορία του, ενώ υπάρχει και δυνατότητα προγραμματισμού ημερομηνίας και ώρας που εξυπηρετούν τον επαγγελματία για την επικοινωνία.

Η υπηρεσία Live Chat προσφέρει εξυπηρέτηση και υποστήριξη για τον επαγγελματία που προτιμά να γράφει από τον υπολογιστή ή το κινητό τηλέφωνό του, αντί να επικοινωνήσει μέσω τηλεφώνου ή βιντεοκλήσης. Η γραπτή συνομιλία πραγματοποιείται σε πραγματικό χρόνο με εξειδικευμένο εκπρόσωπο, ο οποίος “είναι έτοιμος να λύσει κάθε απορία”.

Καμία δημοσίευση για προβολή