Έρχονται «ραβασάκια» σε 75.000 ιδιοκτήτες ΙΧ που δεν πλήρωσαν τέλη κυκλοφορίας το 2016. Πώς δεν θα καταβάλουν διπλά τέλη

ρυπογόνα αυτοκίνητα

Επιστολές σε 75.000 ιδιοκτήτες οχημάτων, οι οποίοι «ξέχασαν» να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας του 2016 αποστέλλει η ΑΑΔΕ. Πρόκειται για ιδιοκτήτες, οι οποίοι, ενώ τα οχήματά τους είχαν προσυμπληρωθεί στη φορολογική δήλωση εκείνης της χρονιάς, δεν κατέβαλαν τα τέλη, ούτε ακολούθησαν την προβλεπόμενη διαδικασία για τη διαγραφή του οχήματος, σε περίπτωση, που για οποιοδήποτε λόγο αυτό δεν ήταν τότε στην κατοχή τους ή ήταν σε ακινησία.

Από σήμερα η διευκρινιστική δήλωση 

Με την επιστολή, τους δίνεται η δυνατότητα, από σήμερα  Παρασκευή, μέσω του myCAR, να δηλώσουν, μέχρι τις 22 Νοεμβρίου, τον λόγο, για τον οποίο ενδεχομένως δεν υπάρχει υποχρέωση καταβολής τελών κυκλοφορίας για το 2016, επισυνάπτοντας τα σχετικά δικαιολογητικά.

Ποιοι θα πληρώσουν διπλά τέλη

Αν δεν υποβάλουν εμπρόθεσμα την παραπάνω δήλωση ή τα δικαιολογητικά δεν αποδεικνύουν την έλλειψη υποχρέωσης καταβολής τελών κυκλοφορίας για το 2016, τότε πληρώνουν τα διπλάσια τέλη του 2016.

Μετά τις 22 Νοεμβρίου, η υποβολή δήλωσης μη οφειλής τελών κυκλοφορίας και η κατάθεση των σχετικών δικαιολογητικών θα είναι εφικτή μόνο στη ΔΟΥ.

Η εκπρόθεσμη κατάθεση στη ΔΟΥ δεν εξασφαλίζει ότι δεν θα βεβαιωθούν τα διπλάσια τέλη. Εφόσον από τα δικαιολογητικά προκύψει έλλειψη υποχρέωσης καταβολής τελών κυκλοφορίας, τα βεβαιωθέντα ποσά διαγράφονται.

Τροποποιήσεις στα φετινά τέλη κυκλοφορίας 

Τροπολογία που κατατέθηκε στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Οργανισμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους (ΝΣΚ) και κατάσταση των λειτουργών και των υπαλλήλων του», φέρνει τροποποιήσεις στο τέλος ταξινόμησης και στα τέλη κυκλοφορίας ορισμένων ανακατασκευασμένων οχημάτων.

Με την υπόψη τροπολογία, ρυθμίζονται θέματα αρμοδιότητας του Υπουργείου Οικονομικών και συγκεκριμένα, προβλέπονται τα ακόλουθα:

1.α. Θεσπίζεται η επιβολή τέλους ταξινόμησης, αναλόγως του κυλινδρισμού του κινητήρα τους, για τα επιβατικά αυτοκίνητα της δασμολογικής κλάσης Συνδυασμένης Ονοματολογίας (Σ.Ο.) 87.03, τα οποία έχουν λάβει έγκριση Μεμονωμένου Οχήματος Ιδιαίτερης Κατασκευής (Μ.Ο.Ι.Κ.) σύμφωνα με την υπ’ αρ. 33692/2202/2014 απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών και ταξινομούνται ως «οχήματα μεταχειρισμένων εξαρτημάτων».

β. Παρέχεται εξουσιοδότηση στον Υπουργό Οικονομικών να καθορίζει, με απόφασή του, τους όρους και τις προϋποθέσεις για την παρακολούθηση της κατασκευής των προαναφερόμενων οχημάτων, τις υποχρεώσεις των κατασκευαστών έναντι της τελωνειακής αρχής, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα.

Τέλος ταξινόμησης των Μεμονωμένων Οχημάτων Ιδιαίτερης Κατασκευής (ΜΟΙΚ) –

«9. Στα επιβατικά αυτοκίνητα της δασμολογικής κλάσης Σ.Ο. 87.03, τα οποία έχουν λάβει έγκριση Μεμονωμένου Οχήματος Ιδιαίτερης Κατασκευής (ΜΟΙΚ) σύμφωνα με την υπ’ αρ. 33692/2202/2014 (Β’ 3134) απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών και ταξινομούνται ως «οχήματα μεταχειρισμένων εξαρτημάτων», επιβάλλεται τέλος ταξινόμησης αναλόγως του κυλινδρισμού του κινητήρα τους, ως εξής:

τέλη κυκλοφορίας

Τέλη κυκλοφορίας των Μεμονωμένων Οχημάτων Ιδιαίτερης Κατασκευής (ΜΟΙΚ) -Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 20 ν. 2948/2001

1. Στην περ. Α’ της παρ. 1 του άρθρου 20 του ν. 2948/2001 (Α’ 242) προστίθεται υποπερ. ιβ), ως εξής:

«ιβ) Για τα επιβατικά ιδιωτικής χρήσης οχήματα της δασμολογικής κλάσης Σ.Ο. 87.03, τα οποία έχουν λάβει έγκριση Μεμονωμένου Οχήματος Ιδιαίτερης Κατασκευής (Μ.Ο.Ι.Κ.) σύμφωνα με την υπ’ αρ. 33692/2202/2014 (Β’ 3134) απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών και ταξινομούνται ως «οχήματα μεταχειρισμένων εξαρτημάτων», ανεξαρτήτως της ημερομηνίας της πρώτης ταξινόμησής του σε κράτος μέλος της Ε.Ε. ή χώρα του Ε.Ο.Χ., τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται αποκλειστικά με βάση τον κυλίνδρισμά του κινητήρα αυτών κατ’ αναλογία με τον πρώτο πίνακα της υποπερ. α’, ως εξής:

Καμία δημοσίευση για προβολή