Έτοιμος ολόκληρος ο νέος οδικός άξονας Αμβρακίας-Ακτίου υψηλών προδιαγραφών – Εγκαινιάστηκε από τον πρωθυπουργό

Κ. Μητσοτάκης: "Ο δρόμος αυτός θα αλλάξει την όψη όλης της Δυτικής Ελλάδας και θα εξυπηρετήσει τους κατοίκους της περιοχής, που θα μπορούν να κινούνται στο νέο δρόμο χωρίς διόδια και χωρίς να χρειάζεται κάθε φορά που μπαίνουν στο αυτοκίνητο να τρέμει το φυλλοκάρδι τους."

Το τελευταίο τμήμα μήκους 15 χλμ. του πρώτου κάθετου άξονα της Ιόνιας Οδού – του αυτοκινητόδρομου Αμβρακίας-Ακτίου – εγκαινίασε σήμερα ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος παραδίδεται στην κυκλοφορία το Σαββατοκύριακο.

Ο νέος, σύγχρονος αυτοκινητόδρομος έχει συνολικό μήκος 49 χιλιομέτρων και συντομεύει τη διαδρομή Αθήνα-Πρέβεζα κατά 13 χιλιόμετρα. Τα πρώτα δύο τμήματά του έχουν ήδη παραδοθεί και ο πρωθυπουργός σήμερα εγκαινίασε το τρίτο και τελευταίο τμήμα του, επισημαίνοντας: “Είμαι σίγουρος, ότι ο δρόμος αυτός θα αλλάξει την όψη όλης της Δυτικής Ελλάδας και θα εξυπηρετήσει τους κατοίκους της περιοχής, που θα μπορούν να κινούνται στο νέο δρόμο χωρίς διόδια και χωρίς να χρειάζεται κάθε φορά που μπαίνουν στο αυτοκίνητο να τρέμει το φυλλοκάρδι τους“.

Στα εγκαίνια συνόδευε τον πρωθυπουργό και ο αρμόδιος υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σταϊκούρας, ο οποίος τόνισε και αυτός το θέμα της αναβαθμισμένης οδικής ασφάλειας που παρέχει ο νέος άξονας, με πλάτος 17 μέτρων και διαχωριστικό διάζωμα. Επισημαίνεται, ότι η παλαιά εθνική οδός που αντικαθιστά ο νέος οδικός άξονας Αμβρακίας-Ακτίου είχε πλάτος μόλις 6 μέτρων.

Το νέο τμήμα Αμβρακίας-Ακτίου που εγκαινιάστηκε σήμερα από τον πρωθυπουργό μεταξύ άλλων περιλαμβάνει δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση κυκλοφορίας, εννέα κόμβους και δύο γέφυρες μεγάλου ύψους, με κατασκευάστρια εταιρεία την ΜΕΤΚΑ και προϋπολογισμό 160 εκατ. Ευρώ. Το συγκεκριμένο έργο, στο σύνολό του, κινδύνευσε να απωλέσει τους κοινοτικούς πόρους με τους οποίους ενισχύθηκε, λόγω χρονικών καθυστερήσεων που σχετίζονταν με τη διαρκή μεταβολή του τρόπου υλοποίησής του. Είναι χαρακτηριστικό, ότι ήταν αρχικά προγραμματισμένο να έχει ολοκληρωθεί το 2013.

Σε ανακοίνωσή του, το υπουργείο Υποδομών επισημαίνει πως ο νέος οδικός άξονας έχει κατασκευαστεί με υπερσύγχρονες τεχνικές προδιαγραφές, όπως με την εφαρμογή της μεθόδου δονητικής αντικατάστασης, τη χρήση ενεργειακά αποδοτικού φωτισμού LED στον οδικό άξονα, αλλά και ειδικά τροποποιημένης ασφάλτου με στόχο τη μικρότερη συντήρησή της κ.α..

Καμία δημοσίευση για προβολή