GLAMI: Είσοδος και στην αγορά της Πολωνίας

Την είσοδό του στην αγορά της Πολωνίας ανακοίνωσε το GLAMI, η ευρωπαϊκή πλατφόρμα αναζήτησης μόδας που δραστηριοποιείται και στην Ελλάδα από το 2019.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, μέσα από την παρουσία σε 13 ευρωπαϊκές χώρες, η πλατφόρμα του GLAMI προσελκύει συνολικά περισσότερους από 47 εκατομμύρια επισκέπτες μηνιαίως, προσφέροντας στους χρήστες τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε περισσότερα από 15 εκατομμύρια προϊόντα από 4.600 διαφορετικά e-shops και μια μεγάλη ποικιλία με περισσότερα από 38.000 brands σε όλες τις αγορές.
Με την είσοδο στην αγορά της Πολωνίας, το GLAMI εγκαινιάζει ένα νέο κεφάλαιο, ισχυροποιώντας τη σημαίνουσα θέση του στην Κεντρική Ευρώπη.

Για τους χρήστες, το GLAMI απλοποιεί τη διαδικασία της online αναζήτησης και αγοράς προϊόντων μόδας μέσα από τη διαρκή επένδυση στην Τεχνητή Νοημοσύνη και την αξιοποίησή της που οδηγεί στην «έξυπνη» κατηγοριοποίηση και επιλογή προϊόντων προσαρμοσμένα στις προτιμήσεις κάθε χρήστη.

Ταυτόχρονα, τα συνεργαζόμενα καταστήματα του GLAMI επωφελούνται από μια διαρκή ροή επισκεψιμότητας και προσέλκυσης νέων πελατών.

-Το GLAMI αποτελεί ευρωπαϊκή πλατφόρμα αναζήτησης μόδας που αξιοποιεί την τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) για την προσαρμοσμένη προσφορά επιλογών και προϊόντων σε κάθε καταναλωτή. Με βάση την υπερσύγχρονη τεχνολογία AI που χρησιμοποιεί, απλοποιεί τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές ανακαλύπτουν και αγοράζουν κομμάτια μόδας. Το GLAMI – μέρος του GLAMI Group, διατηρεί παρουσία σε  13 χώρες (Ελλάδα, Τσεχία, Σλοβακία, Ιταλία, Ρουμανία, Ουγγαρία, Σλοβενία, Βουλγαρία, Κροατία, Εσθονία, Λιθουανία, Λετονία και Πολωνία) και συγκεντρώνει χιλιάδες brands σε ένα μέρος, βοηθώντας τα συνεργαζόμενα eshop να προσεγγίσουν νέους πελάτες.

 

 

 

Πηγή: ΑΠΕΜΠΕ

Καμία δημοσίευση για προβολή