Κωστής Χατζηδάκης: Καταργήσαμε 68 υπηρεσίες του ΕΦΚΑ μέσα από την Ψηφιακή Διακυβέρνηση – Η βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών αποτελεί κοινωνική πολιτική

Χατζηδάκης ΕΦΚΑ

«Προχωρήσαμε μαζί με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην κατάργηση 68 υπηρεσιών του ΕΦΚΑ από τα ΚΕΠ, στο πλαίσιο του Εθνικού Προγράμματος Απλούστευσης Διαδικασιών. Είναι πιστεύω ένα σημαντικό βήμα μπροστά», τονίζει ο υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης με ανάρτησή του στο Facebook.

Η ψηφιακή έκδοση των συντάξεων

«Σίγουρα», προσθέτει,  «η εξυπηρέτηση του πολίτη από τις υπηρεσίες του υπουργείου μπορεί να βελτιωθεί. Και μάλιστα υπάρχουν πολλά δικαιολογημένα παράπονα πολιτών για υπηρεσίες στις οποίες κανείς δεν σηκώνει τηλέφωνο. Και εν πάση περιπτώσει παράπονα για ελλιπή ενημέρωση και εξυπηρέτηση.

Γι’ αυτό προχωρούμε με διαδικασίες σαν κι αυτή. Όπως επίσης με τη σταδιακή ψηφιοποίηση της έκδοσης των συντάξεων (την οποία θα επιδιώκουμε να επιταχύνουμε φυσικά). Με νέες ψηφιακές υπηρεσίες, όπως το myEFKAlive και το myOAEDlive, όπου οι πολίτες μπορούν να πραγματοποιούν ραντεβού με βιντεοκλήση με τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ και του ΟΑΕΔ.

“Η εξυπηρέτηση του πολίτη είναι κοινωνική πολιτική”

Ενώ το πιο σημαντικό πρότζεκτ μας είναι αυτό του μεγάλου ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, το οποίο αποσκοπεί ακριβώς στην αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών που έρχονται σε επαφή με το υπουργείο και τους εποπτευόμενους φορείς.

Η εξυπηρέτηση και η ενημέρωση του πολίτη είναι και αυτή κοινωνική πολιτική! Η αδιαφορία και η δεσποτική διάθεση απέναντι στους πολίτες δεν συγχωρούνται από κανέναν».

 

Καμία δημοσίευση για προβολή