Ανανεώθηκε η σύμβασή του Μιχάλη Τσαμάζ με τον ΟΤΕ έως το 2023 – Επιβεβαίωση μιας επιτυχημένης διαδρομής

Μέχρι και τον Ιούνιο του 2023 ανανεώθηκε η σύμβαση του CEO του ΟΤΕ, κ. Μιχάλη Τσαμάζ, όπως αποφασίστηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΤΕ Α.Ε., κατά τη συνεδρίαση της 2ας Απριλίου 2020. Ο κ. Μιχάλης Τσαμάζ είναι επικεφαλής του Ομίλου ΟΤΕ, της μεγαλύτερης εταιρείας τεχνολογίας στην Ελλάδα, από το Νοέμβριο του 2010.

«Υπάρχουν δύο τρόποι αντιμετώπισης της κρίσης: είτε παίζεις άμυνα και ελπίζεις για το καλύτερο, είτε αντιμετωπίζεις την κρίση ως ευκαιρία, καταλήγεις σε μια συγκεκριμένη στρατηγική και βγαίνεις στην επίθεση», δήλωνε ο CEO του ομίλου τα προηγούμενα χρόνια.

Υπό τη διοίκησή του, ο Όμιλος ΟΤΕ εξυγίανε τα οικονομικά του, δημιούργησε νέες πηγές εσόδων, και μετασχηματίστηκε σε μια σύγχρονη εταιρεία τεχνολογίας με τον πελάτη στο επίκεντρο και την COSMOTE ως ενιαία εμπορική μάρκα για τα προϊόντα του Ομίλου σε σταθερή, κινητή, internet και τηλεόραση. Η υγιής χρηματοοικονομική του θέση, επιτρέπει στον Όμιλο ΟΤΕ να εφαρμόζει ένα εκτεταμένο, πολυετές σχέδιο επενδύσεων σε δίκτυα οπτικών ινών, κινητής νέας γενιάς, υπηρεσιών πληροφορικής και συνδρομητικής τηλεόρασης εκσυγχρονίζοντας τις υποδομές της χώρας και συμβάλλοντας στη βιώσιμη ανάπτυξη της οικονομίας, της κοινωνίας και του περιβάλλοντος.

Από το 2001, ο κ. Τσαμάζ κατείχε σειρά θέσεων ευθύνης στον ΟΤΕ, επιβλέποντας την πορεία των θυγατρικών του Ομίλου εκτός Ελλάδος και συνεισφέροντας στην εξυγίανση των διεθνών δραστηριοτήτων. Έχει διατελέσει μέλος Διοικητικών Συμβουλίων θυγατρικών του ΟΤΕ και της COSMOTE στο εξωτερικό και μέλος του ΔΣ της ΕΕ, στην Μεγάλη Βρετανία. Πριν την ένταξή του στον ΟΤΕ, ο κ. Τσαμάζ είχε αναλάβει διαδοχικά υψηλόβαθμες διοικητικές θέσεις στους τομείς του Marketing και των Πωλήσεων, αλλά και Γενικής Διεύθυνσης σε πολυεθνικές εταιρείες όπως η Vodafone και η Philip Morris.

Ο μετασχηματισμός του ΟΤΕ, case study στο Harvard

Ο επιτυχημένος μετασχηματισμός του ΟΤΕ εν μέσω κρίσης προσέλκυσε το ενδιαφέρον της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Harvard (Harvard Business School). H κορυφαία Σχολή στο είδος της πραγματοποίησε πρόσφατα μια μελέτη περίπτωσης (case study), η οποία εστίασε στην κατάσταση και τα δεδομένα που αντιμετώπιζε ο Όμιλος OTE το 2010, όταν ξεκινούσε η οικονομική κρίση στην Ελλάδα (μέρος A), καθώς και στη στρατηγική της Διοίκησης και την υλοποίησή της για τη διασφάλιση της βιωσιμότητας της εταιρείας και της δυναμικής ανάπτυξής της (μέρος B).

Η μελέτη περίπτωσης «OTE: Managing in Times of National Crisis» είναι διαθέσιμη για φοιτητές και καθηγητές ώστε να διδάσκεται στη Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων του Harvard και σε άλλα πανεπιστήμια ανά τον κόσμο, ως παράδειγμα διοίκησης σε δυσμενή οικονομικά περιβάλλοντα.

Ο Μιχάλης Τσαμάζ είναι ένθερμος υποστηρικτής της τεχνολογίας ως μέσου για τη βιώσιμη ανάπτυξη. Από το 2016, έθεσε ως όραμα για τον Όμιλο ΟΤΕ να γίνει παράδειγμα ψηφιακού μετασχηματισμού στην Ελλάδα, αλλά και την Ευρώπη. Από τη θέση του ως Επικεφαλής της Επιτροπής Ψηφιακής Οικονομίας του ΣΕΒ και ως μέλος του Athens Digital Council, επικεντρώνεται στη δημιουργία προτάσεων και τη χάραξη πολιτικών που θα συμβάλλουν στη γεφύρωση του ψηφιακού χάσματος στην Ελλάδα και την ευαισθητοποίηση της Κοινωνίας για τα οφέλη της νέας ψηφιακής εποχής.

Ο κ. Τσαμάζ έχει πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων από το Πανεπιστήμιο του New Brunswick του Καναδά.

Διαβάστε ακόμα

Το ΣτΕ κάνει δεκτές τις προσφυγές Άκτωρ – ΑΒΑΞ για τη γραμμή 4 του μετρό ύψους 1,8 δισ. ευρώ

Να, και ένα καλό από τον κοροναϊό : Η μεγαλύτερη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο 

 

 

Καμία δημοσίευση για προβολή