Ο Σκλαβενίτης κέρδισε το στοίχημα διάσωσης του δικτύου της Μαρινόπουλος

Δύο χρόνια έχουν περάσει από τη στιγμή που το δίκτυο της Μαρινόπουλος πέρασε στον έλεγχο της εταιρείας Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη και το στοίχημα που είχε βάλει τότε η οικογένεια Σκλαβενίτη, το κέρδισε .

Και αυτό γιατί στήριξε ένα δίκτυο, από το καλοκαίρι του 2016, το οποίο τζίραρε μηνιαίως 5 εκατ. ευρώ  και σήμερα 19 μήνες μετά έχει καταφέρει να το γυρίσει στα επίπεδα που ήταν αυτό εν έτη 2014 όπου τζίραρε πάνω από τα 100 εκατ. ευρώ.

Το “κέρδος”, σύμφωνα με πηγές της αγοράς, είναι διπλό, αφού ο “κανιβαλισμός” με το υπάρχον δίκτυο της Σκλαβενίτης περιορίσθηκε στο 5%. Δηλαδή το πρώην δίκτυο της Μαρινόπουλος, κατάφερε, όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές, να πάρει πίσω τον τζίρο που έχασε, όχι από το δίκτυο της Σκλαβενίτης αλλά κυρίως από τους υπόλοιπους παίκτες της αγοράς που επωφελήθηκαν όταν αυτό φυλλορροούσε.

Αποτέλεσμα οι πωλήσεις σε επίπεδο ομίλου (σ.σ. εκτός της μητρικής συμπεριλαμβάνονται οι συμμετοχές στη The Mart και στην Χαλκιαδάκης), τη φετινή χρονιά εκτιμάται ότι θα ανέλθουν στα επίπεδα των 3 δισ. ευρώ και σε επίπεδο μητρικής στα 2,35 με 2,4 δισ. ευρώ.

Σύμφωνα με πηγές από την εταιρεία, σε ό,τι αφορά τις επενδύσεις για τη φετινή χρονιά αυτές υπολογίζονται στα 50 εκατ. ευρώ ενώ για το 2019 στα 75 εκατ. ευρώ.

Στα σχέδια της Σκλαβενίτης είναι και η δημιουργία e-shop. Η δημιουργία e-shop, δεν περιορίζεται στη δημιουργία πλατφόρμας, κομβικό σημείο είναι να οργανωθεί το logistic κομμάτι της όλης διαδικασίας, μέσω της δημιουργίας delivery centers και του συντονισμού που απαιτείται για να παραδίδονται οι παραγγελίες που γίνονται όπου επιθυμεί ο πελάτης.

Περισσότερα νέα, ρεπορτάζ και αναλύσεις:ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Καμία δημοσίευση για προβολή