Παρά τις εξαγγελίες της κυβέρνησης, καμία μείωση δεν θα υπάρξει στα τέλη κυκλοφορίας (πίνακες)

Στον κάλαθο των αχρήστων παραπέμπονται για ακόμη μια χρονιά οι ηχηρές εξαγγελίες που έγιναν πριν από δυο χρόνια για τη δημιουργία ενός δικαιότερου συστήματος υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας των οχημάτων.

Λόγοι

Όλα τα σενάρια που εξετάστηκαν για την καθιέρωση νέων κριτηρίων υπολογισμού των τελών, όπως η εμπορική αξία και η παλαιότητα των οχημάτων, οδηγούσαν σε μείωση των εσόδων.

Η κυβέρνηση αποφάσισε να μην διαθέσει ούτε ένα ευρώ από τον δημοσιονομικό χώρο που δημιουργούν τα υπερπλεονάσματα για τα τέλη κυκλοφορίας και έτσι και φέτος οι φορολογούμενοι θα πληρώσουν τα ίδια ποσά με αυτά που πλήρωσαν πέρυσι.

Εξόφληση μέχρι το τέλος του έτους

Το συνολικό ποσό που θα κληθούν και φέτος να πληρώσουν οι κάτοχοι ΙΧ ανέρχεται σε περίπου 1,2 δισ. ευρώ. Τα ειδοποιητήρια για τα τέλη θα αναρτηθούν στο taxisnet το αργότερο έως τα μέσα Νοεμβρίου και η εξόφληση των τελών θα γίνει έως το τέλος του έτους αποκλειστικά μέσω του τραπεζικού συστήματος.

Καμία αλλαγή φέτος στα τέλη κυκλοφορίας - διατηρείται ο άδικος τρόπος υπολογισμού

pin

pin

Ταξινόμηση με βάση τις εκπομπές CO2

Στα επιβατικά αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν  για πρώτη φορά στην Ελλάδα  από 1.11.2010 και μετά, τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (γραμμάρια C02 ανά χιλιόμετρο).

Λαμβάνονται υπόψη οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, όπως αυτές αναγράφονται στην άδεια του οχήματος, δηλαδή ως εξής:

pin

Στα ανωτέρω αυτοκίνητα περιλαμβάνονται και τα επιβατικά ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα, που εισάγονται από το αλλοδαπό προσωπικό των εμποροβιομηχανικών επιχειρήσεων των εγκατεστημένων στην Ελλάδα με βάση των α.ν. 89/1967 (Α’ 132). Επίσης περιλαμβάνονται και τα τύπου Jeep αυτοκίνητα, ανεξάρτητα από το χαρακτηρισμό τους ως επιβατικών ή φορτηγών.

Tι ισχύει για τα υβριδικά

Τα υβριδικά αυτοκίνητα, οχήματα και οι υβριδικές δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες, έως 1549 κυβικών, ανεξάρτητα από την ημερομηνία της πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας. Για τα οχήματα της κατηγορίας αυτής από 1549 κυβικών και άνω, τα τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο 60% των τελών των αντίστοιχων συμβατικών αυτοκινήτων.

Από το newsroom του economico.gr με πληροφορίες από το Capital.gr (ρεπορτάζ Σπύρου Δημητρέλη)

Περισσότερα νέα, ρεπορτάζ και αναλύσεις:[home]

Καμία δημοσίευση για προβολή