Πρέπει να κάνουμε λάθη υποστηρίζουν οι επιστήμονες… που κάτι ξέρουν περισσότερο!

    Όταν αποτυγχάνουμε κατά 15% σε μία δοκιμασία, η διαδικασία της μάθησης βελτιστοποιείται, σύμφωνα με έρευνα η οποία κατέληξε ότι το ποσοστό αυτό συνιστά την «χρυσή τομή» σε μία μαθησιακή εμπειρία.

    Η συγκεκριμένη μελέτη, που διεξήχθη από το Πανεπιστήμιο της Αριζόνα και δημοσιεύτηκε στην επιστημονική επιθεώρηση «Nature Communications», αναδεικνύει ότι όταν δίνουμε 15% λάθος απαντήσεις…

    Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ

    Καμία δημοσίευση για προβολή